شوہر رات کو کسی کام کیلئے باہر جاتے ہوئے اپنی کوئی چیز گھر پر بھول گیا، لینے کے لیے واپس گھر آیا تو اپنے بیڈ روم میں ایسا شرمناک منظردیکھ لیا کہ پیروں تلے سے زمین ہی نکل گئی

ڈیلی بائیٹس

ممبئی (ڈیلی پاکستان آن لائن )بھارتی شہر ممبئی میں ایک شخص نے غیر موجودگی کا فائدہ اٹھانے والی اپنی بیوی کو آشنا کیساتھ نازیبا حرکات کرتے رنگے ہاتھو ں پکڑ لیا ۔

”دی ٹائمز آف انڈیا “ کے مطابق ممبئی میں مقیم ایک شخص نے اپنی غیر موجودگی کا فائدہ اٹھا کر آشنا کو گھر بلانے اور پھر نازیبا حرکات کرنے والی بیوی کو رنگے ہاتھوں پکڑ لیا ۔ چالاک خاتون نے اپنے شوہر کے سامنے موقف اپنایاکہ ملزم اس کے ساتھ جنسی زیادتی کرنا چاہتا تھا ۔ پولیس کے مطابق خاتون کا شوہر رات کو کسی کام کیلئے گھر سے نکلا تو اسے محسوس ہوا کہ کوئی ضروری چیز گھر بھول آیا ہے جس کے بعد وہ گھر واپس لوٹا تو کسی اجنبی کو اپنی بیوی کیساتھ بیڈروم میں دیکھ کر حیران رہ گیا ۔ دونوں غیر اخلاقی حرکات میں مصروف تھے۔

پاکستانی فنکاروں کا اچانک اپنی مصروفیات ترک کرنے کا اعلان لیکن ساتھ ہی سوشل میڈیا پر ایسی چیز لکھ دی کہ صارفین کی حیرت کی انتہاء نہیں رہی

اپنے شوہر کو کمرے میں دیکھ کر خاتون نے مدد کیلئے چیخنا چلانا شروع کر دیا جس پر اس نے ملزم کو پکڑ لیا جو اپنے کپڑے اٹھا کر فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا ۔
خاتون نے پولیس کو اپنی درخواست میں بتایا کہ اس کی سال او ر سسر دوسری منزل پر سو رہے تھے جبکہ اس نے اپنے خاوند کیلئے گھر کا دروازہ کھلا چھوڑا ہوا تھا کہ اچانک ایک اجنبی اند ر گھس آیا اور جنسی زیادتی کا نشانہ بناڈالا ۔
پولیس حکام کا کہنا ہے کہ واقعے کے بعد ہمسائیوں کے بیانات ریکارڈ کیے گئے جنہوں نے بتایا کہ ملزم خاتون کا دوست ہے جو اسے ملنے متواتر آیا کرتا تھا مگر اس کی درخواست پر ملزم کیخلاف جنسی زیادتی کا مقدمہ درج کر لیا گیاہے۔