''بھارت سے پاکستان ٹیم کیلئے سب سے خوبصورت پیغام آ گیا'' سشمیتا سین نے ایسی بات کہہ دی کہ پاکستانیوں کے دل میں اتر گئیں

تفریح

ممبئی (ڈیلی پاکستان آن لائن ) پاکستان نے چیمپئنز ٹرافی کے فائنل میچ میں روایتی حریف بھارت کو چاروں شانے چت کر کے تاریخ رقم کر دی ہے ،پاکستان کی شاندار جیت نے نہ صرف بھارتی اداکار رشی کپور کی زبان بند کروا کے رکھ دی بلکہ کئی ایسے انتہا پسند ہندﺅوں کے غرور کو خاک میں ملا دیا تاہم ایسے میں کچھ ایسے بالی ووڈ اداکار بھی ہیں جو کہ کھیل کو صرف کھیل ہی رکھتے ہیں اور جو بھی جیتے اس کو مبارک باد دیتے ہوئے اپنی روز مرہ کی زندگی میں لگ جاتے ہیں ۔
تفصیلات کے مطابق پاکستان کی شاندار فتح پر بھارتی اداکار اور اداکارائیں بھی خود کو پاکستان کو مبارک بادینے سے نہ روک پائیں اور بہت سے بالی ووڈ ستاروں نے پاکستان کیلئے مبارک باد کے پیغامات بھیجے تاہم ان سب پیغامات میں سب سے زبردست پیغام ششمیتا سین کاہے ،ششمتا سین ماضی کی وہ اداکارہ ہیں جن کے جادو سے شائد کو نہیں بچ پایا اور نہ ہی ان کا مداح ہونے سے خود کو روک پا یا ۔


ششمیتا سین نے پاکستان ٹیم کو مبارک باد دیتے ہوئے ٹویٹر پر جاری پیغام میں کہا کہ’ آپ نے فائنل میں اپنی سب سے بہترین گیم کھیلی ،کوئی شک نہیں ہر شعبے میں پاکستان نے بہتر کارکردگی دکھائی ،یقینا فتح کی ایک وجہ مبارک رمضان بھی ہے ‘
بالی ووڈ اداکار فرحان اختر کا پیغام میں کہنا تھا کہ ’میں پاکستان کو مبارک باد پیش کرتاہوں ،اس میں کوئی شک نہیں کہ پاکستان نے آج تمام شعبوں میں حیران کن کارکردگی دکھائی ‘۔


ابھیک شیک بچن نے ٹویٹر پر پاکستان کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے آج پاکستان نے بہتر کھیلا اور ساتھ ہی انہوں نے بھارتی ٹیم کو حوصلہ بھی دیا ۔


سٹوڈنٹ آ ف دی ایئر میں ڈیبو کرنے والے اداکار ورن دھون نے بھی کافی اچھا پیغام جاری کرتے ہوئے کہا کھیل میں ہار جیت دونوں ہوتی ہے اور اس بار پاکستان نے اچھا کھیل پیش کیا اور وہ کامیاب ہوئی ،امید ہے بھارت اب مزید مضبوطی ٹیم اور تیاری کے ساتھ ابھرے گا ۔