گلیکسی S8 کی قیمت 90ہزار، S8پلس کی قیمت ایک لاکھ پاکستانی روپے ہو گی

لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن) سام سنگ کے نئے فلیگ شپ سمارٹ فون گلیکسی S8 کی رونمائی میں ابھی چند ہفتے باقی ہیں لیکن اس سے پہلے ہی بہت ساری تفصیلات منظرعام پر آ چکی ہیں اور شائقین شدت سے اس کا انتظار کر رہے ہیں۔

معروف برانڈز کے گرمیوں کے ملبوسات کیلئے شاندار سہولت متعارف، خواتین کیلئے خوشخبری آگئی
اس فون کی کئی تصاویر اور ویڈیوز جاری ہو چکی ہیں تاہم اب مزید دلچسپ تفصیلات بھی سامنے آ گئی ہیں جو اس کی قیمت سے متعلق ہیںاور ان کے بارے میں جان کر آپ بھی خوش ہو جائیں گے۔
ایک معروف بلاگر اور مصدقہ تفصیلات لیک کرنے والے شخص رولینڈ کوانڈٹ نے سام سنگ کے نئے فون کی قیمتوں کے بارے میں بھی معلومات فراہم کر دی ہیں جن کے مطابق گلیکسی S8 اور گلیکسی S8 Plus کالے، چاندی اور بنفشی رنگ میں فروخت کیلئے پیش کئے جائیں گے۔ گلیکسی S8 کی قیمت 799 یورو (تقریباً 90,000 پاکستانی روپے) ہو گی جبکہ اس کے ’بڑے بھائی‘ گلیکسی S8 Plus کی قیمت 899 یورو (تقریباً ایک لاکھ پاکستانی روپے) ہو گی۔
سام سنگ کے نئے سمارٹ فونز کی یہ قیمتیں درست معلوم ہوتی ہیں کیونکہ ان کے ڈیزائن میں تبدیلی اور بہترین فیچرز کی شمولیت کے باعث پہلے سے ہی یہ افواہیں گردش کر رہی تھیں کہ یہ سام سنگ کے مہنگے ترین فون ہوں گے تاہم بہت سے صارفین اس پر سیخ پا بھی ہیں۔

شادی کے سیزن میں اس چیز سے بال دھونے سے ان میں ایسی چمک آئے گی کہ سب آپ کی تعریف کرنے پر مجبور ہوجائیں گے
ارے! پریشان ہونے کی ضرورت نہیں، کیونکہ ابھی قیمتوں سے متعلق حتمی طور پر کچھ نہیں کہا جا سکتا، اگرچہ رولینڈ کی جانب سے لیک ہونے والی اکثر تفصیلات بالکل درست ثابت ہوتی ہیں، لیکن اب بھی کمپنی کی جانب سے اعلان ہونا باقی ہے اور ہو سکتا ہے کہ ان کی قیمتیں بھی گلیکسی S7 جتنی ہی ہوں۔