جے پی ڈومنی نے آئی پی ایل میں شرکت سے معذرت کر لی

کھیل

نئی دہلی (ڈیلی پاکستان آن لائن) جنوبی افریقہ کے معروف کرکٹر جے پی ڈومنی نے بھی انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) میں شرکت سے معذرت کر لی ہے اور اپنی فرنچائز دہلی ڈئیرڈیولز کو اپنے فیصلے سے آگاہ کر دیا ہے۔

معروف برانڈز کے گرمیوں کے ملبوسات کیلئے شاندار سہولت متعارف، خواتین کیلئے خوشخبری آگئی
32 سالہ آل راﺅنڈر نے کہا کہ وہ ذاتی وجوہات کے باعث اگلے مہینے شروع ہونے والی آئی پی ای ایل میں شریک نہیں ہو سکیں گے جس پر دہلی ڈئیرڈیولز فرنچائز نے مایوسی کا اظہار کیا ہے۔
دہلی ڈئیر ڈیولز فرنچائز نے جے پی ڈومنی کی جانب سے بیان جاری کیا کہ ”یہ فیصلہ کرنا میرے لئے بہت مشکل تھا لیکن یہ خالص ذاتی وجوہات کی بناءپر کیا ہے۔ میں مستقبل قریب میں فرنچائز کی نمائندگی کرنے کیلئے پرامید ہوں۔“
واضح رہے کہ ڈومنی نے آئی پی ایل کے گزشتہ 7 ایڈیشنز میں 38 میچ کھیلے ہیں۔ انہوں نے 2014ءمیں دہلی ڈئیرڈیولز میں شمولیت اختیار کی تھی اور گزشتہ ایڈیشن کے آخری دو میچوں میں ظہیر خان کی جگہ کپتانی بھی کی تھی۔

روزنامہ پاکستان کی اینڈرائڈ موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کیلئے یہاں کلک کریں
دہلی ڈئیرڈیولز کے چیف ایگزیکٹو ہیمنت نے جے پی ڈومنی کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ”ہم کرکٹر کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں، ہم فطری طور پر بہت زیادہ مایوس ہیں کہ وہ اس سال ٹیم کی نمائندگی نہیں کریں گے لیکن بطور فرنچائز ہم ان کی پوزیشن کو واضح طور پر سمجھ سکتے ہیں۔“