ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 صحت کے حوالے سے اپنا خیال رکھنے کی اشد ضرورت ہے اور صدقہ بھی دیں جو لوگ بے روز گار تھے وہ ان شاءاللہ اب جلد اچھی خبر سن سکیں گے غصہ کم کریں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 جن پر زندگی بھر اعتبار کیا وہ بھی اب آنکھیں دکھانے لگے ہیں۔ اس لئے خود کو ان سے دور کر لیں اور خاموشی اختیار کر لیں بولیں گے تو پرانی باتیں بھی کھلیں گی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 جن لوگوں کو روز گار میں ان دنوں سخت مشکل کا سامنا ہے وہ ان شاءاللہ اب جلد ہی آسانیاں محسوس کریں گے۔ آج کا دن بہتری کی جانب لے کر جا رہا ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 اس وقت آپ کا اپنا دماغ بھی ٹھیک سے کام نہیں کر رہا حالات نے بے بس کر کے رکھ دیا ہے حالات نارمل ہونے میں ابھی کچھ وقت درکار ہے نماز میں دل لگائیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 آپ اس وقت جس پوزیشن پر ہیں آپ کی بات کو کوئی نہیں سجھے گا اس لئے خاموشی اختیار کرنا بہتر رہے گا اور صرف روز گار کی طرف توجہ دیں بس۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 دوسروں سے وفا کی امید رکھیں بھی نہیں آپ کے خون میں شاید وفا ملنا ہے ہی نہیں دل لگانے سے بھی کچھ حاصل نہیں ہوگا آج کل مایوسی سے گزرنے والی پوزیشن ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آپ کو اب اپنی زندگی کے حوالے سے کچھ فیصلے لینے کی ضرورت تو ہے اور اس میں جس قدر جلدی کریں گے اتنا ہی بہتر رہے گا اور آج ہر معاملے میں پھونک کر قدم رکھیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 اضافی کام مت کریں پچھلے کام سے پہلے نکل جائیں تو بہتر ہے آج کا دن تو آپ کو مسلسل بہتری کی جانب لا کر جانے کا اشارہ دے رہا ہے توکل اختیار کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 جو لوگ کسی بھی معاملے کو لے کر پریشان ہیں وہ اب ان شاءاللہ جلد اس سے نکل جائیں گے اور آج کچھ اضافی رقم بھی ملنے کا امکان نظر آتا ہے فکر مند نہ ہوں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 اس وقت بلا وجہ کی پریشانی نے گھیرا ہوا ہے آپ بس صدقہ ضرور دیں اس سے بڑا سکون ملے گا اور اپنوں سے اختلافات والا خانہ کھلا ہے توجہ دیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 جو لوگ زندگی میں پریشانیاں لانے کا سبب بن رہے تھے ان شاءاللہ اب وہ خود درمیان سے ہٹ جائیں گے اور آپ کو سکون کا سانس نصیب ہوگا اچھا دن ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 معاملات میں کئی معاملات میں خرابیاں آپ کی ذاتی غلطیوں کی وجہ سے ہیں اس وقت توبہ کی اشد ضرورت ہے یہ ہی آپ کے بند دروازے کھول سکتی ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -