سیف علی خان کی بڑی بیٹی سارہ علی خان اپنے والد کی دوسری بیوی ” کرینہ کپور “ کو کیا کہہ کر پکارتی ہیں ؟ انتہائی دلچسپ انکشاف

سیف علی خان کی بڑی بیٹی سارہ علی خان اپنے والد کی دوسری بیوی ” کرینہ کپور “ ...
سیف علی خان کی بڑی بیٹی سارہ علی خان اپنے والد کی دوسری بیوی ” کرینہ کپور “ کو کیا کہہ کر پکارتی ہیں ؟ انتہائی دلچسپ انکشاف
سورس:   Instagram/saraalikhan95

  

 ممبئی(ویب ڈیسک) سیف علی خان کی بیٹی سارہ علی خان نے جب کرینہ کو آنٹی کہا توان کے والد سیف علی کا حیران کن رد عمل دیکھنے میں آیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق سیف علی خان اورامرتا سنگھ کی بیٹی سارہ علی خان کے لیے وہ لمحہ مشکل تھا کہ وہ اپنے والد کی دوسری بیوی و اداکارہ کرینہ کپورخان کوکیا کہہ کر بلائیں۔

ایک شو کے دوران جب اس متعلق سارہ علی خان سے پوچھا گیا توان کا کہنا تھا کہ کرینہ کپورخان نے خود اس بات پرکہا تھا کہ تمہاری ماں موجود ہے تومیں اورتم ایک دوست کی طرح رہ سکتے ہیں۔

سارہ نے کہا کہ ان کے والد سیف علی خان نے بھی دوسری ماں سے متعلق کبھی کچھ نہیں کہا۔ جس پرشو کے میزبان کرن جوہر نے کہا کہ وہ کرینہ کو”چھوٹی ماں” بھی کہہ سکتی تھیں، جس پرسارہ نے ہنستے ہوئے کہا کہ شاید کرینہ کو اچھا نہیں لگتا۔

ساتھ ساتھ سارہ نے یہ بھی بتایا کہ شروع میں وہ اس متعلق خاصا کشمکش کا شکارتھیں کہ میں کرینہ کو کیا کہوں گی؟ کیا میں کرینہ کو ”آنٹی“ کہوں گی جس پروالد سیف علی خان نے کہا تھا کہ نہیں نہیں مجھے معلوم ہے کہ تم کرینہ کو آنٹی کہنا نہیں چاہوگی۔ جس کے بعد اداکارہ نے بتایا کہ کرینہ کویا تو وہ کرینہ یا صرف “کے” پکارتی ہیں۔

مزید :

تفریح -