پاکستان تائیکوانڈو: متحدہ عرب امارات میں مقیم عمار دوسری بار قومی چیمپیئن بن گیا

پاکستان تائیکوانڈو: متحدہ عرب امارات میں مقیم عمار دوسری بار قومی چیمپیئن بن ...
پاکستان تائیکوانڈو: متحدہ عرب امارات میں مقیم عمار دوسری بار قومی چیمپیئن بن گیا

  



دبئی(ویب ڈیسک) متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانی تائیکوانڈو کے کھلاڑی عمار اشفاق نے 19 سے 23 دسمبر تک اسلام آباد میں منعقدہ 14 ویں کورین سفیر تائیکوانڈو چیمپئن شپ میں ایک بار پھر طلائی تمغہ جیتا ہے۔یہ دوسرا موقع ہے جب عمار نے 2017 کے بعد 73 کلوگرام جونیئر کیٹیگری کے تحت کھیلتے ہوئے چیمپئن شپ میں سونے کا تمغہ جیتا ہے ۔پاک آرمی تائیکوانڈو ٹیم کی نمائندگی کرتے ہوئے عمار نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد اسلام آباد کی ٹیم سے عارف اللہ خان کو شکست دی۔ انہوں نے عارف اللہ کے مقابلہ 15 کے مقابلے 22 پوائنٹس کے ساتھ کامیابی حاصل کی۔شارجہ میں مقیم پاکستان بلیک بیلٹ کے کھلاڑی نے اپنی اپنی صلاحیتوں سے سامعین ، کھلاڑیوں اور کوچوں کو بہت متاثر کیا جب انہوں نے ایونٹ میں سخت مخالفین کو شکست دی جس میں ملک بھر سے 650 سے زائد تائیکوانڈو کھلاڑیوں نے شرکت کی۔ پاکستان کے سب سے بڑے سالانہ تائیکوانڈو ایونٹ میں پاک فوج ، بحریہ ، ایئر فورس ، واپڈا اور ریلوے سمیت صوبوں اور بڑے محکموں کی ٹیموں نے حصہ لیا۔

عمار نے حال ہی میں ستمبر میں شارجہ میں منعقدہ امارات کوریا چیمپیئن شپ اور اس سال اکتوبر میں متحدہ عرب امارات کی قومی تائیکوانڈو چیمپینشپ میں بھی طلائی تمغے جیت چکے ہیں۔عمار نے متعدد بین الاقوامی مقابلوں میں بھی پاکستان کی نمائندگی کی ہے جن میں تائیکوانڈو کے لئے یوتھ ورلڈ کپ اور تیونس میں اپریل ، 2018 میں ہونے والے یوتھ اولمپک کوالیفائنگ چیمپین شپ اور ایشین جونیئر چیمپیئن شپ شامل ہیں۔ انہوں نے پچھلے تین سالوں کے دوران تاشقند میں فرانسیسی اوپن ، یونان اوپن ، لٹویا اوپن ، اردن میں ال حسن کپ ، بلغاریہ اوپن ، فوجیرہ اوپن اور صدر تائیکوانڈو کپ میں بھی پاکستان کا پرچم بلند کیا۔ وہ یہ اعزاز حاصل کرنے والے پہلے بیرون ملک مقیم پاکستانی ہیں۔

عمار ، جو اس مہینے 17 سال کا تھا ، دبئی کے نارتھ امریکن انٹرنیشنل اسکول میں 12 جماعت کا طالب علم ہے۔ بین الاقوامی مقابلوں سے وابستگی کے باوجود انہوں نے شاندار تعلیمی نتائج بھی دکھائے ہیں۔ وہ پہلا ہے۔ عمار کو 14 اگست ، 2018 کو دبئی میں متحدہ عرب امارات اور پاکستان ایسوسی ایشن میں پاکستان کے سفارت خانے کے زیر اہتمام منعقدہ ایک پروگرام میں پاکستان حکومت نے یوم پاکستان ایوارڈ دیا تھا۔ متحدہ عرب امارات کے وزیر رواداری شیخ نہیان بن مبارک النہیان نے انہیں ایوارڈ سے نوازا۔ ان کا خواب ایشین گیمز اور اولمپکس میں پاکستان کے لئے کھیلنا ہے تاکہ وہ اپنے ملک کے لئے اعزاز حاصل کریں۔

پاکستان تائیکوانڈو فیڈریشن کے صدر لیفٹیننٹ کرنل (ریٹائرڈ) وسیم احمد نے عمار کے کھیل میں لگن کی تعریف کی۔ "میں نے اس نوجوان کھلاڑی میں بڑی صلاحیت دیکھی ہے۔ ہم ان کی مدد کرینگے کہ وہ اپنے ملک کے لئے بین الاقوامی مقابلوں اور ونگ میڈلز میں حصہ لینے کے لئے اپنی صلاحیتوں کو مزید بہتر بنائیں۔

مزید : عرب دنیا