ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 بڑی اہم بات کان میں پڑے گی۔ اختلافات سے بچنے کیلئے چند دن کی خاموشی بہتر ہے۔ آپ کا حق کوئی نہیں لے سکتا۔ ان شاءاللہ صورت حال جلد آپ کے حق میں ہو گی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 آپ کو اندازے سے کام ہرگز نہیں کرنا چاہیے اس طرح نقصان ہو سکتا ہے جو لوگ نیا کام شروع کرنا چاہتے ہیں۔ وہ دو ہفتے کم سے کم ضرور انتظار کریں جلد بازی نہ کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 ابھی صحت کا صدقہ جاری رکھیں اور ہر طرح کی غیر ضروری سرگرمیوں سے دور رہیں اور خانگی مسئلے جو بھی ہیں۔ ان کو ابھی بالکل نہ چھیڑیں ورنہ آپ کے گلے پڑیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 ان دنوں ایک ایسی کوشش کامیاب ہو گی جو کافی دنوں سے جاری تھی اور اس میں مستقبل کے حوالے سے بھی خبر ہے اور موجودہ حالات سے نکلنے کا سلسلہ بھی ان شاءاللہ ۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 آپ کی پریشانی آج شام تک ان شاءاللہ ختم ہو جائے گی۔ مشتری اور شمس کا ملاپ بگڑے ہوئے حالات کو بہتر کرنے میں مددگار ہوگا اور گھر کے حوالے سے بھی اہم خبر ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 دوسروں کی طرف نہ دیکھیں۔ اپنی زندگی کو دیکھ کر فیصلہ کریں۔ آپ جن حالات سے دوچار ہیں۔ اس میں آپ کی بہتر حکمت عملی بے حد ضروری ہے۔ کمزوری ظاہر مت کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آپ کے لئے صدقہ دینا بے حد ضروری ہے اور روزگار کا خانہ جو کافی دنوں سے کمزور جا رہا تھا، اب ان شاءاللہ اس میں بہتری ملنے کا امکان پیدا ہو رہا ہے اور اچھی خبریں بھی ہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 جن افراد نے کافی عرصے تک بیماری کا سامنا کیا ہے۔ اب ان کے لئے اس سے نکلنے کی خبر ہے اور مالی حوالے سے بھی کوئی اہم سلسلہ بڑی جلدی آپ تک آنے والا ہے، ان شاءاللہ۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 کوئی ناراض ہوتا ہے ہوجائے۔ آپ نے صرف وہی کام کرنا ہے جو جائز اور اللہ پاک کو پسند ہو۔ مخالفت وقتی ہوگی، مگر بعد میں سب کچھ ٹھیک ہو جائے گا، حق پر رہیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 پچھلے دنوں جو معاملات خراب ہوئے ہیں۔ آپ نے بڑی ہمت سے سامنا کیا ہے۔ سمجھ لیں کہ اب ان سب کا ازالہ ہوگا اور کسی مقام سے غیبی مدد آتی ہے۔ بس آپ نے یہ دیکھنی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 آج اچھا اور اہم دن آیا ہے۔ آپ کافی عرصے سے کسی نہ کسی پریشانی میں دن گزارتے تھے، لیکن ان شاءاللہ آج سے صورت حال غیر متوقع انداز سے تبدیل ہونا شروع ہوگی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 کسی عزیز وغیرہ کی بیماری وغیرہ کی اطلاع ملنے کا امکان اور اپنا بھی صحت کا خانہ کمزور محسوس ہو رہا ہے۔ آپ اپنا صدقہ دیں اور خاموشی سے فالتو وقت اپنے گھر گزاریں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -