پاکستان کا مستقبل بہت اچھا ہے: شیخ سعود بن صقر القاسمی 

پاکستان کا مستقبل بہت اچھا ہے: شیخ سعود بن صقر القاسمی 
پاکستان کا مستقبل بہت اچھا ہے: شیخ سعود بن صقر القاسمی 

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app


دبئی (طاہر منیر طاہر)  متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے سفیر فیصل نیاز ترمذی کا الدھیت پیلس میں راس الخیمہ  کے حکمران عزت مآب شیخ سعود بن صقر القاسمی نے استقبال کیااور  کہا کہ پاکستان کا مستقبل بہت اچھا ہے۔ پاکستان کے نائب وزیراعظم اور وزیر خارجہ  اسحاق ڈار کی جانب سے، سفیر فیصل ترمذی نے عزت مآب کو تہہ دل سے تہنیتی اور نیک خواہشات کا پیغام دیا۔ ترمذی نے ان کی قیادت میں راس الخیمہ میں ہونے والی حیرت انگیز ترقی کے لیے ہز ہائی نس کی دور اندیش قیادت کی تعریف کی۔ انہوں نے پاکستان اور امارات کے درمیان تاریخی روابط کی اہمیت پر زور دیا۔

 شیخ سعود بن صقر القاسمی نے کہا کہ پاکستان ان کے دل کے بہت قریب ہے۔ انہوں نے پہاڑوں سے لے کر صحراؤں اور زرخیز زمینوں تک پاکستان کے متنوع جغرافیہ کو سراہا۔ اپنے ملک کے جیو اسٹریٹجک محل وقوع پر روشنی ڈالتے ہوئے سفیر نے کہا کہ پاکستان جنوبی اور وسطی ایشیا کے سنگم پر واقع ہے جو متعدد رابطوں اور سرمایہ کاری کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ انہوں نے راس الخیمہ میں کاروباری برادری کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ ان مواقع کو تلاش کریں۔

 سفیرفیصل نیاز ترمذی نے اسلام آباد چیمبر آف کامرس اور راس الخیمہ چیمبر آف کامرس کے درمیان معاہدے میں سہولت فراہم کرنے پر عزت مآب کا شکریہ ادا کیا۔ شیخ سعود بن صقر القاسمی نے کہا کہ پاکستان کا مستقبل بہت اچھا ہے اور تجویز پیش کی کہ پاکستان میں سرمایہ کاری کو راغب کرنے کے لیے طریقہ کار کو آسان بنانا اہم رہے گا۔ اس موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے، سفیر ترمذی نے عزت مآب کو دورہ پاکستان کی دعوت دی۔ ملاقات کے دوران دبئی میں پاکستان کے قونصل جنرل جناب حسین محمد، شیخ ڈاکٹر حمید بن احمد الحمید اور دونوں اطراف کے اعلیٰ حکام بھی موجود تھے۔