عمر گل اور احمد شہزاد نے مداحوں کی پٹائی کر کے ان کا موبائل فون کیوں توڑا؟ حقیقت سامنے آ گئی، جان کر آپ بھی کھلاڑیوں کی حمایت کریں گے

عمر گل اور احمد شہزاد نے مداحوں کی پٹائی کر کے ان کا موبائل فون کیوں توڑا؟ ...
عمر گل اور احمد شہزاد نے مداحوں کی پٹائی کر کے ان کا موبائل فون کیوں توڑا؟ حقیقت سامنے آ گئی، جان کر آپ بھی کھلاڑیوں کی حمایت کریں گے

  


لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستانی کرکٹ کے جنون میں مبتلا ہیں اور جب ان کا ”ٹاکرا“ اپنے پسندیدہ کرکٹر سے ہو جائے تو سیلفی لینے کا جنون بھی سوار ہو جاتا ہے۔ اس جنون کے باعث ہی احمد شہزاد اور عمرگل نے مداحوں کو پیٹ ڈالا جبکہ احمد شہزاد نے تو ایک مداح کا موبائل فون بھی توڑ دیا۔ سوشل میڈیا پر یہ خبر جنگل میں آگ کی طرح پھیل گئی اور ہر کوئی کھلاڑیوں کو برا بھلا کہنے لگا کہ مداحوں کیساتھ ایسا سلوک کسی طور پر بھی درست نہیں ہے۔

لیکن اب یہ انکشاف ہوا ہے کہ عمر گل اور احمد شہزاد غصے میں اس وقت آئے جب مداحوں نے ’بدتمیزی‘ کی۔ مذکورہ مداح نے ایک یا دو مرتبہ نہیں بلکہ چار سے پانچ مرتبہ مذکورہ کھلاڑیوں کو دھکا دیا اور ان کی کمر پر بار بار ہاتھ مار کر بلانے کی کوشش کرتے رہے جبکہ دونوں ہی پہلی مرتبہ میں ہی سیلفی لینے سے منع کر چکے تھے۔

ہونا تو یہ چاہئے تھا کہ جب دونوں کھلاڑیوں نے سیلفی لینے سے انکار کیا تو مداح بھی اپنی ضد سےپیچھے ہٹ جاتا مگر اس نے کھلاڑیوں کو ناجائز طور پر تنگ کیا اور ایسے میں غصہ آنا بھی جائز ہے۔

اس سے کھلاڑیوں کے بے قصور ہونے کا تاثر تو نہیں ملتا لیکن غلطی بھی صرف ان کی نہیں ہے اور اگر مداح بدتمیزی نہ کرتا تو شائد یہ نوبت ہی نہ آتی۔ مداحوں کو چاہئے کہ اگرچہ وہ اپنے قومی کرکٹرز کیساتھ بہت محبت کرتے ہیں مگر ان کے ‘موڈ‘ کو بھی دیکھنا چاہئے اور ناجائز تنگ کرنے سے پرہیز کرنا چاہئے۔

مزید : کھیل