شادی کے بہانے شرمناک ویڈیو بنانے کا دھندا جاری

شادی کے بہانے شرمناک ویڈیو بنانے کا دھندا جاری
شادی کے بہانے شرمناک ویڈیو بنانے کا دھندا جاری

  

اسلام آباد (ویب ڈیسک) شادی کے بہانے شرمناک ویڈیو زبنانے کا دھندا ، اہم شہر میں گھناؤنے سکینڈل نے سر اٹھا لیا، لرزہ خیز انکشافات ، نکاح ایک مرد اور عورت کو میاں بیوی کے رشتے میں ڈھال دیتا ہے، شادی جیسے پاک بندھن کو بھی لوگوں نے مکروہ دھندہ بنا لیا ہے.

تفصیلات کے مطابق سیالکوٹ میں شادی کے نام پر نازیبا ویڈیوز بنانے کا مکروہ کام جاری ہے،سیالکوٹ میں محمد پورہ کا ایک اور متاثرہ خاندان سامنے آگیا ہے۔ اس خاندان کے داماد نے3 لاکھ روپے اور 15 تولے زیورات ہتھیا لیے۔ آئی جی پنجاب نے واقعے کا نوٹس لے لیا ہے۔

ایک نجی ٹی وی نے سیالکوٹ میں چند روز پہلے شادی کے نام پر نازیبا ویڈیوز بنانے کے معاملے کو بے نقاب کر دیا، بے حس اور بے ضمیر افراد شادی کے بعد اپنی بیوی اور سسرال کو لوٹ رہے ہیں، اس مکروہ دھندے کے مزید متاثرین بھی سامنے آ گئے ہیں، سیالکوٹ میں محمد پورہ کا متاثرہ خاندان بھی اسی مسئلے سے دوچار ہے۔ ان کے داماد نے 3 لاکھ روپے اور 15 تولے زیورات بھی لے لیے ہیں۔

”پاکستانیو۔۔۔! ٹکٹیں خرید لو“ ورلڈ الیون اور قومی ٹیم کے میچوں کی ٹکٹوں کی فروخت شروع، کہاں سے اور کیسے خریدنی ہیں؟ جلدی جلدی تمام تفصیلات جان لیں، کہیں دیر نہ ہو جائے

متاثرہ خاتون نے کہا کہ مرد تفتیشی اہلکاروں کو خود پر ہونے والے مظالم نہیں بتا سکتی، اس کے لیے خاتون تفتیشی افسر تعینات کی جائے۔ پنجاب کے آئی جی نے اس متاثرہ خاندان کو انصاف کی یقین دہانی کرائی۔ اس سکینڈل کے سامنے آنے پر پولیس نے مقدمہ درج کرکے مرکزی ملزم سمیت چھ افراد کو گرفتار بھی کر لیا ہے لیکن ایک ملزمہ اب تک گرفتار نہیں ہو سکی ہے۔

مزید :

اسلام آباد -