ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 آپ کو ابھی تک ان لوگوں کا اندازہ ہی نہیں ہوا۔ جن لوگوں نے آپ کی زندگی میں بہت مشکلات پیدا کر دیں تھیں۔ آج فوری ان سے دور رہنے کا مشور ہے ورنہ۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 پرانی باتیں اگر اب سامنے نا آئیں تو بہتر ہے آپ ان کو برداشت کرنے کی پوزیشن میں نہیں ہیں اور آج کا دن کچھ غصے اور مایوسی والی کیفیت سے بھی گزر رہا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 اللہ نے چاہا تو روز گار میں اب مسلسل بہتری کا سامنا رہے گا آپ جس کیفیت سے گزر رہے ہیں وہ اب بہتری کی جانب لے کر جائے گی اور آپ کے لئے نیا راستہ بن سکتا ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 خود کو نارمل کریں جو ماضی میں ہو چکا ہے اب اس کو بدل تو نہیں سکتے مگر ذکر الٰہی سے خود کو سکون تو دے سکتے ہیں ابھی صدقہ بھی دے دیں تو بہتر ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 آپ کے لئے روز گار کا جو سلسلہ بن نہیں رہا تھا اب صورتحال کچھ نئے انداز سے آپ کا ساتھ دے کر آپ کو ان شاءاللہ ہر مشکل سے نکال دے گی بس جلد بازی نہ کریں

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے22 ستمبر

 کچھ اضافی بوجھ اخراجات کا برداشت کرنا پڑے گا اور گھر میں جاری کشیدگی قدرے بڑھ سکتی ہے۔ غصے سے نہیں البتہ پیار سے معاملات حل کرنے کی اشد ضرورت ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 اب خود کو بدلیں اور کچھ اہم فیصلے لے لیں زندگی کے حوالے سے تو بہتر ہے اب پرانے والے حالات نہیں رہے۔ آپ کو نئے انداز سے زندگی گزرنے کے لئے قدم تو اٹھانا ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 جو لوگ کسی بھی پریشانی کو محسوس کر رہے ہیں میرے اللہ نے چاہا تو وہ جلد اس سے نکل جائیں گے اور آج ایک رکا ہوا کام بھی غیر متوقع انداز سے ہو سکتا ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 کسی بھی معاملے میں پڑنے کی ضرورت نہیں ہے بس اپنے کام سے کام رکھیں اور جائیداد کے امور میں خاص طور پر آپ نقصان میں جا سکتے ہیں ادھر توجہ دیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 جن لوگوں نے نیا کام شروع کرنا ہے وہ کر سکتے ہیں اس وقت صورتحال بڑی اچھی ہے ان کو ان شاءاللہ فائدہ ہوگا اور کچھ راز بھی آپ کے سامنے آ سکتے ہیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 آپ خود کو بے بس محسوس نہ کریں میرا اللہ ہے نا وہ ان شاءاللہ آپ کو مشکل سے نکال دے گا اور پریشانیاں بھاگ جائیں گی بس اب صبر کرنا ہے ہر معاملے میں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 جن لوگوں نے اپنے گھر میں خرابیاں دیکھی ہیں وہ تھوڑی حکمت عملی اختیار کریں اور کچھ معاملے میں توبہ کر کے اللہ پاک سے مدد لینا سب سے ضروری بھی ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -ادب وثقافت -