ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (بدھ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

مالی طور پر جو مشکلات ہیں وہ چند دنوں میں ختم ہو جائیں گی، ان شاءاللہ، اس لئے فکر مند ہونے کی ہرگز ضرورت نہیں ہے۔آج سے اندازہ ہو جائے گا، فکر نہ کریں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

جو لوگ کسی انجان جگہ سے مدد کے لئے انتظار میں ہیں۔ وہ صرف اللہ پر بھروسہ کریں۔ توکل مضبوط ہوگی تو خود بخود راستے کھلتے چلے جائیں گے۔ آج بہرحال اچھا دن ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

پریشان نہ ہوں۔ اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں وہ آپ کو اس مشکل سے ضرور نکال دے گا، جس میں آج کل ہیں ،حالات تیزی سے بدل رہے ہیں اور آپ کے حق میں جا رہے ہیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

کسی بھی ایسے کام میں ہرگز ہاتھ نہ ڈالیں، جس میں ذرا سا بھی خطرہ محسوس ہو۔ آج ایک طرف سے کچھ فائدہ حاصل ہوتا دکھائی دے رہا ہے، لے لیں بہتر رہے گا۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

نوکری میں تبدیلی کے اشارے موصول ہو رہے ہیں اور ضرورت کے تحت اللہ نے چاہا تو پیسوں کا بندوبست بھی ہو جائے گا۔ آج بڑا اہم دن ہے آپ کے لئے خصوصی طور پر۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ جلد بازی سے کام نہ لیں اس طرح نقصان کا اندیشہ ہے۔آج کا دن مالی طور پر تھوڑا سا کمزور ہے۔ صبر سے کام لیں گے تو جلد اپنے لئے خوشخبری بھی سن لیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

جلد بازی سے فیصلے نہ کریں۔ حالات اس بات کی بالکل اجازت نہیں دے رہے کہ آپ کوئی غلطی کریں۔ غصہ قابو میں رکھیں۔ لوگ سے سکون سے بات کریں تو بہتر ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

مخالفین سے دور رہیں، اب وہ کھل کر مخالفت کریں گے۔ اس وقت صرف خود کو محفوظ کریں اور اپنے اردگرد حصار بنا لیں۔ آج کا دن بے حد اہم ہے آپ کے لئے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

اولاد کے معاملے میں کسی قسم کے لاپرواہی نہ کریں۔ ورنہ آپ کے لئے بعد میں بڑی مشکل پیدا ہو جائے گی۔ آج کا دن روزگار پر بھی خاص توجہ دینے والا ہے غور کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

جن افراد نے اپنا کام شروع کرنا ہے۔ وہ جلد بازی سے کام نہ لیں۔ حالات اس بات کی بالکل اجازت نہیں دے رہے۔ اس وقت پرانے کام کو کرنا شائد زیادہ بہتر ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

آپ کی اپنی پوزیشن اس وقت بے حد کمزور ہے۔ اس لئے روزانہ کے حساب سے صدقے کا عمل شروع کریں اور صرف چند دن ضروری ضروری کام ہی کریں تو بہتر ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

لوگوں کی باتوں میں آکر بار بار اپنی پوزیشن تبدیل نہ کریں۔ اس طرح آپ کے لئے مسئلہ ہو جائے گا۔ اس وقت صورت حال قدرے بہتر ہے۔ اس لئے پرانے راستے پر ہی چلیں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -