پاکستان اقوام متحدہ کے صنعتی ترقیاتی بورڈ کا رکن منتخب ہوگیا

پاکستان اقوام متحدہ کے صنعتی ترقیاتی بورڈ کا رکن منتخب ہوگیا
پاکستان اقوام متحدہ کے صنعتی ترقیاتی بورڈ کا رکن منتخب ہوگیا

  

ویانا(اکرم باجوہ) اور اقوام متحدہ کی صنعتی ترقی کی تنظیم کی پروگرام اور بجٹ کمیٹی میں پاکستان کو انڈسٹریل ڈویلپمنٹ بورڈ (IDB) اور اقوام متحدہ کی صنعتی ترقی کے ادارے (UNIDO) کی پروگرام اینڈ بجٹ کمیٹی (PBC) کا رکن منتخب کر لیا گیا ہے۔ یو این آئی ڈی او کی جاری جنرل کانفرنس کے دوران ویانا میں انتخابات ہوئے۔

رکن ممالک کے طور پر پاکستان کی مدت IDB (2022-2025) کے لیے چار سال اور PBC (2022-2023) کے لیے دو سال ہے۔  1985 میں پاکستان کی UNIDO کی رکنیت کے بعد سے پاکستان 30 سال سے IDB اور 18 سال سے PBC کے رکن کے طور پر اپنا فعال کردار ادا کر رہا ہے۔ بین الاقوامی برادری نے جامع اور پائیدار صنعتی ترقی کے لیے پاکستانی کے تعاون اور کوششوں کو تسلیم کرتے ہوئے ایک بار پھر پاکستان پر اعتماد کا اظہار کیا ہے۔  UNIDO کے پالیسی ساز اداروں کا رکن ہونے کے ناطے پاکستان اپنا کردار ادا کرتا رہے گا اور صاف ستھری اور جدید ٹیکنالوجی کی منتقلی اور ترقی پذیر ممالک کی جامع اور پائیدار صنعتی ترقی کے لیے مناسب اور متوقع مالی اعانت کے انتظامات کے لیے اپنی کوششیں جاری رکھے گا۔ انڈسٹریل ڈویلپمنٹ بورڈ (IDB) 53 ممبران پر مشتمل ہے جو تمام ممبر ممالک سے باری باری چار سال کی مدت کے لیے منتخب کیے جاتے ہیں۔  IDB UNIDO کے پالیسی ساز اداروں میں سے ایک ہے۔ یہ کام کے پروگرام باقاعدہ اور آپریشنل بجٹ کے نفاذ کا جائزہ لیتا ہے اور ڈائریکٹر جنرل کی تقرری سمیت پالیسی معاملات پر جنرل کانفرنس کو سفارشات پیش کرتا ہے۔

 پروگرام اور بجٹ کمیٹی 27 ارکان پر مشتمل ہوتی ہے جو دو سال کی مدت کے لیے منتخب ہوتے ہیں۔یہ IDB کا ایک ذیلی ادارہ ہے جو کام کے پروگرام بجٹ اور دیگر مالی معاملات کی تیاری اور جانچ میں مدد فراہم کرتا ہے۔

مزید :

قومی -