ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

دوپہر کے بعد صورتحال تبدیل ہو جائے گی اور انشاءاللہ امید ہے کہ آپ کے حق میں ہو جائے۔ جو لوگ بھی مسئلے کا حل چاہتے ہیں وہ مل جائے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آج آپ کسی بھی اہم مسئلے سے نکلنے کی پوزیشن میں ہوں گے اور بگڑی بات سنبھل جائے گی۔ آپ کو جس طرف سے آفر آئے اسے قبول کر لیں تو بہتر ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کیوں پریشان ہو رہے ہیں آپ کی مشکل تو انشاءاللہ اب ٹل گئی ہے۔ اور جو بھی مسئلہ روز گار کا رہ گیا ہے وہ بھی ٹھیک ہو جائے گا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ کسی بھی پریشانی میں کیوں نہ ہوں۔ آج شام تک اس سے نکل جائیں گے۔ اس وقت مالی طور پر صورتحال بہتری کی جانب جا رہی ہے فکر نہ کریں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کی صحت ابھی ضروری ہے۔ اس کا صدقہ دیں اور جن سے جھگڑے چل رہے ہیں۔ ان سے دور رہنے کی کوشش کریں۔ یہ ہی آپ کے لئے بہتر رہے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ان دنوں آپ کی بڑی مشکل حل ہونے کے قریب ہے جس نے آپ کو عرصہ دراز سے تنگ کیا ہوا تھا۔ آج آپ کو اپنے معاملات میں بہتری ملنے کی امید ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آج کا دن میرے اللہ کے حکم سے اچھا ہی ثابت ہوگا۔ اور رکا ہوا کام بھی ہو جائے گا۔ بس اپنوں کے ساتھ اچھا سلوک کریں غصہ بالکل بھی نہ کریں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

حقوق العباد کا معاملا ابھی تنگ کر رہا ہے۔ آپ سچی توبہ کریں اور معافی مانگیں ان سے بھی جن سے زیادتی کر چکے ہیں۔ پھر اللہ کی طرف سے انعام لے لیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

روز گار کا سلسلہ ابھی کمزور ہے۔ مگر فکر مند نہ ہوں جوں جوں وقت گزرے گا یہ ٹھیک ہوتا چلا جائے گا۔ آپ بس اللہ پاک کا نام لے کر کوشش کرتے رہیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جن افراد نے اپنے اندر مایوسی کی کیفیت بنا رکھی ہے۔ وہ اللہ پاک کا نام لے کر اس سے باہر آئیں۔ اب حالات وہ نہیں رہے۔ سب اچھا ہی ہو رہا ہے انشاءاللہ۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آج غصہ کم کریں۔ مریخ زائچے میں ہے اس کی وجہ سے کسی سے جھگڑے کا اندیشہ ہے۔ گھر میں بھی کشیدگی ہو سکتی ہے۔ اس لئے بسم اللہ پڑھتے رہیں سارا دن۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

صورتحال کی خاص سمجھ میں نہیں آ رہی۔ آپ کرنا کیا چاہتے ہیں۔ اس کے لئے اگر استخارہ کر لیں تو زیادہ بہتر ہے، مناسب راستے کا تعین ان شاءاللہ ہو جائے گا۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -