’علی حیدر گیلانی کی ویڈیو اوپن اینڈ شٹ کیس، الیکشن کمیشن یوسف رضا گیلانی کو نا اہل قرار دے‘ کامران خان کا مطالبہ

’علی حیدر گیلانی کی ویڈیو اوپن اینڈ شٹ کیس، الیکشن کمیشن یوسف رضا گیلانی کو ...
’علی حیدر گیلانی کی ویڈیو اوپن اینڈ شٹ کیس، الیکشن کمیشن یوسف رضا گیلانی کو نا اہل قرار دے‘ کامران خان کا مطالبہ

  

کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن)  اینکر پرسن کامران خان کا کہنا ہے کہ علی حیدر گیلانی کی ویڈیو یوسف رضا گیلانی کے خلاف  اوپن اینڈ شٹ کیس ہے۔

اپنے ٹویٹ میں کامران خان نے کہا کہ ویڈیو سامنے آنے کے بعد یوسف رضا گیلانی خود ہی سینیٹ الیکشن سے دستبردار ہوجائیں  اور اگر وہ ایسا نہیں کرتے تو الیکشن کمیشن کو چاہیے کہ دھاندلی کی کوشش پر انہیں نا اہل قرار دے ۔ انہوں نے مطالبہ کیا کہ سپریم کورٹ کی کل کے الیکشن میں ٹیکنالوجی کے استعمال کی خواہش پر عملدرآمد ہونا چاہیے۔

ایک اور ٹویٹ میں کامران خان نے کہا کہ الیکشن کمیشن خاموش نہ رہے فوراً ایکشن لے، یوسف رضا گیلانی کے بیٹے کی ویڈیو میں سامنے آنے والی  کوشش کہ دھاندلی سے حفیظ شیخ کو ہروایا اور والد کو جتوایا جائے۔ اس کے بعد الیکشن کمیشن یہ ثابت کرے کہ وہ آزاد ہے ۔

انہوں نے کہا کہ ’نواز شریف صاحب کے وعدوں ارادوں عزائم کے برعکس ن لیگ نے خفیہ بیلٹ کی حمایت کرکے اس فلمبند دھاندلی کی راہ ہموار کی۔‘

خیال رہے کہ یوسف رضا گیلانی کے صاحبزادے علی حیدر گیلانی کی ایک ویڈیو منظر عام پر آئی ہے جس میں وہ پی ٹی آئی ایم این اے سے سینیٹ الیکشن کیلئے ووٹ کا سودا کرتے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ علی حیدر گیلانی پی ٹی آئی کے رکن قومی اسمبلی کو ووٹ ضائع کرنے کا طریقہ بھی بتا رہے ہیں۔

مزید :

علاقائی -سندھ -کراچی -