پاکستانی ڈراموں کی وہ اداکارائیں جن کی زندگی کے یہ دوسرے پہلو آپ کے ہوش اڑادیں گے

پاکستانی ڈراموں کی وہ اداکارائیں جن کی زندگی کے یہ دوسرے پہلو آپ کے ہوش ...

کراچی(نیوزڈیسک)کچھ پاکستانی اداکارائیں اپنی بہترین اداکاری کی وجہ سے اس قدر معروف ہوگئی ہیں کہ اب ان پر کوئی اور رول نہیں جچتا۔آئیے آپ کو کچھ ایسی اداکاراﺅں کے بارے میں بتاتے ہیں۔

صبا قمر

ڈرامہ سیریل’ڈائجسٹ رائٹر‘ میں ایک مصنفہ کا کردار نبھانے والی صبا قمر کی حقیقی زندگی بہت مختلف ہے۔

مایا خان

ڈرامہ سیریل ’شناخت ‘میں ایک حجاب والی لڑکی کا کردار ادا کرنے والی مایا خان حقیقی زندگی میں کافی شوخ اور چنچل ہے اور اس کی متعدد رنگین تصاویر انٹرنیٹ پر موجود ہیں۔

ماہرہ خان

ڈراموں میں انتہائی سادہ نظر آنے والی ماہرہ خان ظاہر ہے کہ بھارت کا چکر لگا کر آنے کے بعداتنی بھی سادہ نہیں ہیں۔

حمیما ملک

فلم ’بول‘ میں انتہائی معصوم نظر آنے والی اداکارہ نے بالی ووڈ میں عمران ہاشمی کے ساتھ ایک فلم میں کام کیا ہے۔اب آپ خود اندازہ لگاسکتے ہیں کہ عمران ہاشمی کے ساتھ اداکاری کرنے کے لئے انہیں کیا کرنا پڑا ہوگا۔

آمنہ الیاس

شائقین کی توجہ ڈرامہ ’جنم جلی‘سے حاصل کرنے والی آمنہ الیاس پر آئیڈیل بہو کا کردار سب سے بہتر بیٹھتا ہے۔اپنی خوبصورتی اور معصومانہ انداز سے انہوں نے لوگوں کے دل جیت لئے ہیں اور انہیں لوگ حقیقی زندگی میں بھی ایک اچھی بہو تصور کرتے ہیں۔

ضرور پڑھیں: ڈالر مہنگا ہو گیا

صنم چوہدری

ڈرامہ سیریل ’خطا ‘میں ایک مظلوم اور تکلیف میں مبتلا لڑکی کاکردار نبھانے والی صنم پر یہ کردار بہت اچھا لگتا ہے۔

سجل علی

کافی عرصے تک دکھی کردار ادا کرنے والی سجل علی حقیقی زندگی میں کافی ہنس مکھ ہے۔

حنا دلپذیر

ڈرامہ سیریل بلبلے سے شہرت پانے والی ’ممو‘اگر کوئی اور کردار ادا کرنے کی کوشش کرے تو لوگوں کو عجیب سالگتاہے۔ڈرامہ میں انتہائی بھولی بھالی اور بھلکڑ اداکارہ حقیقی زندگی میں کافی سنجیدہ ہے۔

عائشہ عمر

ڈرامہ سیریل بلبلے میں ’خوبصورت‘کے کردار سے سے شہرت پانے والی عائشہ کو کسی اور کردار میں دیکھنا محال ہے لیکن اس نے ’زندگی گلزار ہے‘میں مختلف اداکاری کرکے اس چھاپ کومٹانے کی کوشش کی ہے۔

عائشہ خان

ڈرامہ سیریل ’محرم‘ میں ایک معصوم اور سیدھی سادھی اداکارہ نے متعدد یادگار کردار ادا کئے ہیں لیکن اس کامثبت امیج لوگوں کے ذہن پر نقش ہے۔

بشکریہ شغل ڈاٹ کام

مزید : تفریح