بریگزٹ کے بعد برطانوی شہری کس طرح متاثر ہوں گے؟ وہ تمام باتیں جو آپ جاننا چاہتے ہیں

بریگزٹ کے بعد برطانوی شہری کس طرح متاثر ہوں گے؟ وہ تمام باتیں جو آپ جاننا ...
بریگزٹ کے بعد برطانوی شہری کس طرح متاثر ہوں گے؟ وہ تمام باتیں جو آپ جاننا چاہتے ہیں

  

لندن (سیّد سبطین علی) یکم جنوری 2021 کو یورپی یونین کے ممالک جانے اور جانے کے قواعد تبدیل ہوجائیں گے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بریگزٹ کے خاتمے کے بعد 11 مہینوں تک بہت سی چیزوں کو یکساں رکھنے کے لئے برطانیہ اور یورپی یونین کے درمیان معاہدہ ہوا ہے جس کے تحت آپ کا موجودہ پاسپورٹ تب تک کارآمد ہوگا جب تک اس کا اجراہ 10 سال سے کم  عرصہ میں ہوا ہےاور اس کے ختم ہونے کم ازکم میں چھے ماہ باقی ہیں ، آئرلینڈ کے دوروں کے لئے چھ ماہ کا قاعدہ لاگو نہیں ہوگا ، کیونکہ یہ کامن ٹریول ایریا کا ایک حصہ ہے۔ 

اگر آپ کو ایک نیا پاسپورٹ درکار ہے  تو اس کا رنگ مختلف ہو گا - حکومت کا کہنا ہے کہ آپ کو  وقت سے کافی پہلے درخواست دینا چاہئے۔ اگر آپ سیاح ہیں ، تو آپ زیادہ تر یورپی یونین کے ممالک - اس کے علاوہ سوئٹزرلینڈ ، ناروے ، آئس لینڈ اور لیچٹن اسٹائن - بغیر ویزا کے سفر کرسکیں گے۔ آپ کسی بھی 180 دن کی مدت میں 90 دن تک ٹھہر سکتے ہیں۔ 

بلغاریہ ، کروشیا ، قبرص اور رومانیہ کے قواعد مختلف ہیں۔ آپ ان میں سے کسی کے لئے بھی 90 دن کا سفر کرسکتے ہیں اور پھر بھی یورپی یونین کے دیگر ممالک کے لئے اپنا 90 دن کا الاؤنس استعمال نہیں کرسکتے ہیں۔ آپ کو طویل عرصے تک رہنے ، ملازمت یا تعلیم حاصل کرنے ، یا کاروباری سفر کے لئے ویزا یا اجازت کی ضرورت ہوسکتی ہے۔ 2022 سے ، برطانیہ کے شہریوں کو بہت سے یورپی ممالک کا دورہ کرنے کے لئے ویزا چھوٹ اسکیم کی ادائیگی کرنا ہوگی۔ 

اب آپ یورپی یونین کے فاسٹ ٹریک پاسپورٹ کنٹرول اور کسٹم لین کا استعمال نہیں کرسکیں گے۔ جب آپ یورپی یونین کے کسی ملک میں پہنچیں گے (آئرلینڈ کے سوا) آپ  واپسی کا ٹکٹ دکھانے کے لئے تیار رہیں۔ آپ سے پوچھا جاسکتا ہے کہ آپ کو یہ بتانے کے لئے کہ آپ کے پاس قیام کے لئے کافی رقم موجود ہے۔ 

آپ کو یورپی یونین کے ممالک میں گاڑی چلانے کے لیے   اضافی دستاویزات کی ضرورت ہوسکتی ہے۔ اس میں طویل دوروں کے لئے بین الاقوامی ڈرائیونگ اجازت نامہ یا اپنی انشورنس سے "گرین کارڈ" بھی شامل ہے۔

مزید :

برطانیہ -