پی ایس ایل، ملتان سلطانز کا کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیخلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

پی ایس ایل، ملتان سلطانز کا کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیخلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا ...
پی ایس ایل، ملتان سلطانز کا کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیخلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

  

شارجہ (ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے میچ میں ملتان سلطانز نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیخلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں۔۔۔”لاہور قلندرز اور امپائرز کی یہ سنگین ترین غلطی شکست کی وجہ بنی کیونکہ جب فخر زمان ۔۔۔“ پی ایس ایل میچ میں بڑا ”بلنڈر“ ہو گیا، لاہور قلندرز اور امپائرز نے کیا غلطی کی؟ جان کر فواد رانا اور لاہوری مداح تو کیا ہر پاکستانی غصے سے آگ بگولہ ہو جائے گا 

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم کی قیادت سرفراز احمد کر رہے ہیں جبکہ دیگر کھلاڑیوں میں رمیز راجہ جونیئر، عمر امین، محمد اللہ ریاض، ریلی روسو، محمد نواز، شین واٹسن، حسن علی، انور علی، راحت علی اور جون ہیسٹنگز شامل ہیں۔ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے کیون پیٹرسن ان فٹ ہونے کے باعث ٹیم کا حصہ نہیں ہیں اور ان کی جگہ محمد اللہ کو شامل کیا گیا ہے۔

ملتان سلطانز کی ٹیم کی قیادت شعیب ملک کر رہے ہیں جبکہ دیگر کھلاڑیوں میں احمد شہزاد، کمار سنگاکارا، صہیب مقصود، کیرون پولارڈ، ڈیرن براوو، سہیل تنویر، محمد عرفان، عمران طاہر، جنید خان اور سیف بدر شامل ہیں۔

ٹورنامنٹ میں ملتان سلطانز کو اب تک دو میچوں میں کامیابی ملی جبکہ ایک میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور ایک میچ بارش کے باعث نہیں ہو سکا جس کے باعث ایک پوائنٹ ملا اور کل 5 پوائنٹس کیساتھ پوائنٹس ٹیبل پر دوسرے نمبر پر ہے۔

ڈیلی پاکستان کا یوٹیوب چینل سبسکرائب کرنے کیلئے یہاں کلک کریں

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے بھی ٹورنامنٹ میں 4 میچز کھیل کر 4 پوائنٹس حاصل کئے ہیں۔ سرفراز الیون کو 2 میچز میں کامیابی اور 2 میں شکست کا سامنا رہا ہے۔کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیلئے میچ میں جیت اہم ہے کیونکہ کامیابی کی صورت میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز دوسری پوزیشن پر آ جائے گی۔

مزید : کھیل /PSL /PSL News Update