ونڈ ملز کرکٹ لیگ اختتام پذیر ہوگئی

ونڈ ملز کرکٹ لیگ اختتام پذیر ہوگئی
ونڈ ملز کرکٹ لیگ اختتام پذیر ہوگئی

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

دبئی (طاہر منیر طاہر)   ونڈ ملز   کرکٹ لیگ کے  فائنل میچ میں رائلازکو زیر کرتے ہوئے آئی این سی  کی سنسنی خیز فتح کے ساتھ اختتام پذیر ہوگئی۔ ایکشن سے بھرپور ٹورنامنٹ میں 8 ٹیموں نے 22 دلچسپ میچوں میں مقابلہ کیا جس میں غیر معمولی صلاحیتوں اور کھیلوں کی مہارت کا مظاہرہ کیا گیا۔ آئی این سی ٹیم کے اونر طلحہ احمد کی قیادت میں، ایکسخت مقابلے والے فائنل کے بعد جیت کر ابھری۔ ٹیم نے پورے ٹورنامنٹ میں مسلسل کارکردگی کا مظاہرہ کیا، جس کا نتیجہ اچھی طرح سے جیتنے میں کامیاب رہا۔ حنین یاسین کی قیادت میں رائلاز نے زبردست مقابلہ کیا، رنر اپ کے طور پر تکمیل کو پہنچا، جبکہ سمیر حدید کی قیادت میں ٹیم اتھ گڈلانگ نے دوسرے رنر اپ کے لیے ٹرافی حاصل کی۔ لیگ میں مختلف کھلاڑیوں کی جانب سے غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کیا گیا، جن میں عدیل منشا کا نام شامل تھا۔

ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی اور بہترین بلے باز کے طور پر علی اویس خان کو ٹورنامنٹ کے بہترین باؤلر، سعود فاروق کو ٹورنامنٹ کے بہترین فیلڈر کی ٹرافی اور ارون بلانی کو کپتانی کے ساتھ میچ کے بہترین مین آف دی فائنل کا ایوارڈ دیا گیا۔ ٹیم کے انتخاب کے لیے نیلامی پر مبنی نظام کے تعارف نے لیگ میں ایک سنسنی خیز نئی جہت کا اضافہ کیا، جس سے ٹیم کے مالکان، کپتانوں اور نائب کپتانوں کے درمیان جوش و خروش اور اسٹریٹجک منصوبہ بندی کی لہر دوڑ گئی۔ اس فارمیٹ نے نہ صرف مسابقتی ماحول کو بڑھایا بلکہ ٹیم اسپرٹ اور اتحاد کے گہرے احساس کو بھی پروان چڑھایا۔ لیگ کی کامیابی کا سہرا ہمارے سپانسرز کی غیر متزلزل حمایت اور آرگنائزنگ کمیٹی اسد صدیقی، سعود فاروق، ارون بلانی، کی انتھک کوششوں سے منسوب ہے۔ نفر حسین، مستجاب احمد، عنایت بیگ والا اور یاسر گڈیت۔ ونڈ ملز ویلیوایشن، بطور ٹائٹل اسپانسر، لیگ کی فتح میں اہم کردار ادا کرتی رہی ہے۔

ونڈ ملز ویلیوایشن کے منیجنگ ڈائریکٹر بلال موتی  والا نے کہا ICAP اقدامات کی حمایت کرنے پر فخر کا اظہار کیا۔ "آج کی تیز رفتار دنیا میں، کام اور زندگی کے توازن کو برقرار رکھنے کے لیے کھیلوں کی اہمیت کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔ ICAP کے طویل مدتی شراکت داروں کے طور پر، ہم کھیلوں کے ذریعے فلاح و بہبود اور اتحاد کو فروغ دینے والے اقدامات کے لیے اپنی حمایت جاری رکھنے کے لیے پرعزم ہیں۔"گولڈ اسپانسرز، Lynchpin اور Crowe نے بھی لیگ کی کامیابی میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ کرو سے تعلق رکھنے والے سعد مانیار نے پیشہ ور افراد کے درمیان فلاح و بہبود کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے ان جذبات کی بازگشت کی۔ "بہت سارے ممبران اور اکاؤنٹنگ پیشہ ور افراد کو سرگرمی سے ان کی صحت اور تندرستی کو فروغ دینے والی سرگرمیوں میں مصروف دیکھ کر خوشی ہوئی ہے۔ کرو کو اس طرح کے اقدامات کی حمایت کرنے پر فخر ہے۔" Lynchpin کے مرزا فرخ نے شیئر کیا، "2016 سے ICAP کرکٹ لیگز کو سپورٹ کر رہا ہے، یہ ہمارے مسلسل 8 ویں سال، ہم مینیجنگ کمیٹی کے قابل ستائش کام کا مشاہدہ کرتے ہوئے بہت خوش ہیں۔ ان کی لگن لیگ کی کامیابی میں کلیدی عنصر رہی ہے۔" ICAP ممبران کے UAE چیپٹر کی منیجنگ کمیٹی کے چیئرمین یاسر گدیت، "یہ سال کی نیلامی پر مبنی فارمیٹ اس ایونٹ کے انعقاد کے لیے ہماری سالانہ رسم کا تسلسل تھا جہاں ICAP ممبران نیٹ ورکنگ اور اسپورٹس مین شپ کے منتظر ہیں۔ ہم نے 100 سے زیادہ ICAP ممبران اور طلباء کو شرکت کرتے ہوئے دیکھا، جس سے کمیونٹی کے مضبوط احساس کو فروغ دیا گیا" یاسر گڈت نے تبصرہ کیا۔ "نیلامی اور پوری لیگ کی کامیابی ICAP کمیونٹی کی اجتماعی کوشش اور جذبے کا منہ بولتا ثبوت ہے۔ آگے دیکھتے ہوئے، ہم مزید ٹیموں اور کھلاڑیوں کے ساتھ مزید وسعت دینے کا منصوبہ بنا رہے ہیں، اور شارجہ اسٹیڈیم میں فائنل کی میزبانی کرنے کی خواہش رکھتے ہیں، مینیجنگ کمیٹی کے وائس چیئرمین مستجاب احمد نے مزید کہا کہ "تمام ٹیموں کو اس طرح کے جوش و خروش سے مقابلہ کرتے ہوئے دیکھنا حیرت انگیز تھا۔ جیتنے والی ٹیم کو مبارکباد اور آپ کی شرکت اور اس ایونٹ کو کامیاب بنانے کے لیے آپ سب کا شکریہ” نفر حسین، منیجنگ کمیٹی کے ممبر نے زور دیا، “ICAP UAE چیپٹر CPD پروگراموں کے ساتھ ساتھ کھیلوں کے مقابلوں کو ترجیح دیتا ہے، کیونکہ وہ سیکھنے اور بانڈنگ کے لیے ایک متوازن نقطہ نظر پیدا کرتے ہیں۔ آئی سی اے پی برادری کے اندر۔" آگے کی تلاش۔ ونڈ ملز آئی سی اے پی یو اے ای چیپٹر کرکٹ لیگ کارپوریٹ کھیلوں میں عمدہ کارکردگی کی اپنی روایت کو جاری رکھنے، پیشہ ور افراد کے درمیان صحت، فلاح و بہبود اور کمیونٹی کی ثقافت کو فروغ دینے کے لیے پرعزم ہے اور اس سال کی تعمیر کے لیے پرعزم ہے۔ کامیابی اور لیگ کے مستقبل کے ایڈیشنز میں مزید جدت اور جوش و خروش لانا ہے۔