ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 آپ کو آج کچھ معاملات میں بحکم اللہ بہتری ملنے کے امکانات روشن ہیں اور جو بھی رکاوٹیں آ رہی تھیں وہ اب دور ہونا شروع ہو گئی ہیں صورتحال بدلے گی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 انسان اگر اپنے معاملات ٹھیک کر کے چلے تو کئی مشکلات ان سے خود ہی دور رہتی ہیں صورتحال آپ کی نیت کے حساب سے ہی بدلے گی اس لئے آج غور فکر کر کے چلیں گے تو بہتر ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 آپ کو ان معاملات سے دور رہنا ہوگا جس نے ماضی میں آپ کو بے حد نقصان دیا تھا اور آج دوبارہ اس غلطی کو بالکل نہیں دہرانا۔ نہایت سوچ سمجھ کر چلنا ہوگا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 آپ کی پریشانی اپنی جگہ بہرحال اللہ پاک سے بڑی امید ہے کہ وہ آپ کو ہر بلا سے ضرور محفوظ رکھے گا۔ مشکلات جلد بھاگ جائیں گیا ور آپ کے لئے آسانیاں آ جائیں گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 ہر شخص آپ کو اب دھوکے باز لگتا ہے حالانکہ ایسا نہیں ہے آپ کی نظر ہے سب دماغ کا بوجھل پن ہے۔ اللہ پاک سے اچھے کی امید رکھیں وہ سب اچھا ہی کرے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 ایک نئی خبر ملنے کی امید ہے جس کا تعلق شاید مستقبل سے ہو اور گزشتہ تمام قسم کی مشکلات اب اپنے خاتمے کے قریب ہیں۔ آپ آہستہ آہستہ اب بہتری کی جانب جا رہے ہیں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آج کچھ معاملات میں ان شاءاللہ بہتری ملنے کے واضح امکانات روشن ہیں اور کچھ ضروری ضرورتیں بھی پوری ہو سکتی ہے اور زہنی و قلبی سکون بھی ملے گا۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 کسی بھی انجان شخص کی باتوں میں آکر پانی پوزیشن کو تبدیل مت کریں امید ہے کہ اسی جگہ پر فائدہ حاصل ہوگا بس تھوڑا سا صبر کرنے کی ضرورت ہے سب اچھا ہوگا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 آپ حالات کے مطابق قدم نہیں اٹھا رہے۔ جلد بازی میں فیصلے بھی کر رہے ہیں جو کہ کسی بھی طرح آپ کے لئے مناسب نہیں ہیں۔ ابھی کچھ دن مزید گزار لیں پھر کوئی قدم اٹھائیں تو بہتر ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 روزگار کا سلسلہ آپ کی مشکل حل کر دے گا ان شاءاللہ اس صورتحال میں تبدیلیا ور حیران کن بہتری آنے کے امکانات روشن ہیں اور آج اہم پیش رفت ہو سکتی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 اپنے لئے خود مشکل پیدا نہ کریں پہلے مالی معاملات کمزور چل رہے ہیں دوسرا آپ غلط سمت سفر کر رہے ہیں۔ آپ ہر طرح کوشش کریں کہ اپنی پوزیشن تبدیل نہ ہو۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 جن حالات میں آپ نے گزارہ کیا ہے آپ کی ہمت ہے اب اس کا ازالہ ان شاءاللہ ضرور ملے گا۔ بس تھوڑا انتظار کر لیں۔ اب منزل کی جانب سفر شروع ہو سکتا ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -