ایشیائی باشندے کو دبئی کے صحرا میں رفع حاجت کرنا مہنگا پڑگیا، بڑا نقصان کروا بیٹھا

ایشیائی باشندے کو دبئی کے صحرا میں رفع حاجت کرنا مہنگا پڑگیا، بڑا نقصان کروا ...
ایشیائی باشندے کو دبئی کے صحرا میں رفع حاجت کرنا مہنگا پڑگیا، بڑا نقصان کروا بیٹھا

  



ابوظبی (ویب ڈیسک)  متحدہ عرب امارات میں ایشیائی شہری کو سڑک سے متصل صحرا میں رفع حاجت کرنا اس وقت مہنگا پڑگیا جب چار  نامعلوم افراد نے زبردستی اس سے 30 لاکھ درہم لوٹ لیے اور آنکھوں میں مرچی ڈال کر موقع سے فرار ہونے میں بھی  کامیاب ہوگئے ۔

اے آروائے نیوز  کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی میں ایک ایشیائی شہری کو دوران حاجت محسوس ہوئی اس نے شاہراہ سے متصل صحرا میں گاڑی اتار دی تاکہ حاجت رفع کرسکے لیکن نئی مشکل میں گرفتار ہوگیا۔ایشیائی شہری نے دبئی پولیس کو بتایا کہ میں جب میں رفع حاجت کے بعد گاڑی میں واپس آیا تو چار نامعلوم افراد نے مجھے گھیر لیا اور آنکھوں میں مرچوں بھرا سیال مادہ ڈال کر گاڑی کی پچھلی نشت پر رکھا بیگ لے اڑے۔

متاثرہ شہری کا کہنا تھا کہ اس بیگ میں 30 لاکھ درہم کی خطیر رقم تھی جو وہ لوٹیرے لے اڑے۔پولیس نے متاثرہ شخص شکایت کے بعد جائے وقوعہ کا دورہ کیا اور ملزمان کے خلاف کارروائی کا آغاز کرتے ہوئے ملزمان کو گرفتار کرلیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ واردات کے نتیجے میں ایشیائی شخص کو کوئی جسمانی نقصان نہیں ہوا۔

دوران تفتیش ملزمان نے اعتراف کیا کہ انہوں نے مذکورہ شخص کو لوٹا تھا اور اپنے حصے کی رقمچینی محلے میں مقیم ایک اور ملزم کے حوالے کررکھی ہے۔پولیس نے چھاپہ مار کر اس کے قبضے سے 4 لاکھ 4 ہزار درہم برآمد کرلئے۔

مزید : عرب دنیا


loading...