فوری وزن کم کرنے کے لیے انتہائی مفید آزمودہ مشورے

فوری وزن کم کرنے کے لیے انتہائی مفید آزمودہ مشورے
فوری وزن کم کرنے کے لیے انتہائی مفید آزمودہ مشورے

نیویارک(نیوزڈیسک)وزن کا بڑھ جانا ہم سب کے لئے تشویشناک بات ہے اور اسے کم کرنے کے لئے ہم کئی طرح کے حربے آزماتے ہیں لیکن اگر آپ ذیل میں دئیے گئے مشوروں پر عمل کریں تو آپ کا وزن بہت تیزی سے کم ہوجائے گا۔

مزیدپڑھیں:انسانی صحت کے لیے ادرک کی چائے کے ناقابل یقین فوائد

باہر ہر گز مت کھائیں

ایک خاتون کا کہنا ہے کہ اس نے ایک ماہ میں 9کلو وزن صرف اس طریقے پر عمل کرکے کم کیا کہ اس نے ریوسٹورنٹ میں کھانا بالکل کم کردیا اور جب بھی باہر کھانا کھایا تو صرف سلاد اور گرلڈ چکن کھایا۔

پیکٹ کے چپس اور نمکو

اگر آپ بازاری نمکو، چپس اور دیگر سنیکس کے شوقین ہیں تو ان کو ہر گز مت کھائیں اور چند دنوں میں اپنا وزن کم کریں۔

مناسب ناشتہ

اگر آپ ناشتہ نہیں کرتے تو یہ بھی موٹاپے کی ایک اہم وجہ ہے لہذا مناسب ناشتہ انتہائی ضروری ہے۔ ماہرین صحت کے مطابق 300کیلوریز(حرارے)والا ناشتہ ایک مناسب ناشتہ ہے۔ اس مقصد ے لئے آپ ناشتے میں جو کا دلیہ، بران بریڈ یا رس کا استعمال کرسکتے ہیں جبکہ ایک انڈہ بھی اچھا ناشتہ ہے۔

شام کی ورزش

ایک امریکی خاتون کا کہنا ہے کہ اس نے صرف شام کی ورزش کرکے کافی زیادہ وزن کم کیا۔ گو کہ سننے میں شام کی ورزش عجیب سی بات لگتی ہے لیکن یہ آپ کے لئے انتہائی مفید ثابت ہوگی لہذا شام کے وقت باغ میں واک کریں یا پھر جم جا کر ورزش، دونوں صورتوں میں آپ کو فائدہ ہوگا۔

سگریٹ نوشی چھوڑ دیں

سگریٹ پینے سے سانس میں تکلیف تو ایک عام سی چیز ہے لیکن یہ وزن بڑھانے کی بھی ایک وجہ ہے کیونکہ جو لوگ سگریٹ نوشی کرتے ہیں وہ ورزش کرنے سے دور بھاگتے ہیں۔ایک امریکی شخص کا کہنا ہے کہ اس نے سگریٹ نوشی چھوڑنے کے بعد ورزش شروع کی اور صرف تین ماہ 15کلو سے زیادہ وزن کم کیا۔

بیکری اشیاءسے پرہیز

اگر آپ کیک، پیسٹری، بسکٹ کھانے کے شوقین ہیں تو ان سے نجات حاصل کریں کیونکہ ان میں موجو د نشاستے، تیل، چینی اور سفید آٹے کی مقدار سے وزن بڑھتا ہے۔

مرغن غذائیں

مرغن غذائیں جسمانی صحت کے لئے زہر قاتل تو ثابت ہوتی ہی ہیں لیکن یہ آپ کی توند بڑھانے کا بھی اہم ترین باعث ہیں لہذا ان سے نجات حاصل کر لیں۔

سبزیوں کا استعمال

اگر پیزا کھانے کے شوقین ہیں اور اس عادت سے چھٹکارا نہیں پا سکتے تو پھر ایک کام ضرور کریں کہ پیزا ڈریسنگ پر سبزیوں کا استعمال کریں نہ کہ پیپرونی اور گوشت کا۔

فاسٹ فوڈ میں اپ سائز سے اجتناب

اگر آپ سافٹ فوڈ کھاتے ہیں تو کوشش کریں کہ اس سے نجات پالیں اگر یہ ممکن نہیں تو پھر اپ سائز سے اجتناب کریں کیونکہ اس طرح بھی آپ اپنا وزن کم کرسکتے ہیں۔ ایک امریکی خاتون میراندا جیرل کا کہنا ہے کہ اس نے صرف اس طریقے سے سات ہفتوں میں 7کلو وزن کم کیا۔

سبزیوں کا استعمال

اگر آپ کچی سبزیاں اور سلاد کھائیں گے تو یہ آپ کے لئے انتہائی مفید ہوں گی اور وزن کم کرنے میں اہم کردار ادا کریں گی۔

دیر تک کھانا

رات کو دیر سے کھانا بھی وزن بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے لہذا آپ شام 7بجے کے بعد ہرگز کھانا مت کھائیں اور دیکھیں کہ کتنی تیزی سے آپ کا وزن کم ہورہا ہے۔

مزید : تعلیم و صحت

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...