لاہور میں ایڈوانسڈ ارجنٹ کیئر کلینک کے آغاز کا اعلان

لاہور میں ایڈوانسڈ ارجنٹ کیئر کلینک کے آغاز کا اعلان
لاہور میں ایڈوانسڈ ارجنٹ کیئر کلینک کے آغاز کا اعلان

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن) کاگنیٹو ہیلتھ کیئر انٹرنیشنل نے اپنے 24/7 ایڈوانسڈ ارجنٹ کیئر کلینک کے آغاز کا اعلان کیا، جس کا نام eClinic ہے، جس میں مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ کے ساتھ ساتھ اعلیٰ طبی مہارت، ریموٹ مانیٹرنگ ڈیوائسز اور موبائل ایپلیکیشنز شامل ہیں تاکہ مریض کو بہتر بنایا جا سکے۔ بہتر معیار کی دیکھ بھال فراہم کرنے، صحت کے ریکارڈ تک فوری رسائی، اور ڈاکٹروں اور مریضوں کے درمیان رسائی کے فرق کو ختم کرنے کا تجربہ۔

رایا فیئر وے کمرشل، فیز 6، لاہور میں واقع، لانچ ایونٹ کا آغاز صبح 11 بجے ہوا اور اس میں معروف ڈاکٹروں، اثر و رسوخ کے ساتھ ساتھ CHI کے عام عوام/دوستوں نے شرکت کی۔ کوگنیٹو ہیلتھ کیئر انٹرنیشنل کے بانی اور سی ای او۔ جناب فیصل نواز نے ریمارکس دیئے: "ہم پاکستان میں 24/7 فوری نگہداشت کا کلینک متعارف کرانے کے لیے بہت پرجوش ہیں۔ eClinic نہ صرف صحت کی دیکھ بھال کو ڈیجیٹل بناتا ہے، اسے موثر بناتا ہے، بلکہ یہ روایتی کلینک کے تجربے کے مقابلے میں مریضوں کے سفر کو بھی بہتر بناتا ہے"۔ انہوں نے مزید کہا کہ eClinic کا مقصد ایک بہترین اور موثر ماحول میں اعلیٰ ترین معیار کی دیکھ بھال تک رسائی فراہم کرنا ہے جبکہ تیز رفتار، آسان اور سستی انداز میں مریضوں کے سب سے زیادہ فائدہ مند علاج کو یقینی بنانا ہے۔

ایک نیا کلینک متعارف کرانے کی ضرورت پوچھنے پر، میڈیکل ڈائریکٹر، ڈاکٹر فیصل جاوید نے ریمارکس دیے کہ ای کلینک ایک قابل رسائی متبادل فراہم کرکے ہسپتالوں اور ایمرجنسی رومز میں مریضوں کی تعداد کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ انہوں نے کہا، "ای کلینک میں، آپ کو معیاری فوری دیکھ بھال، بروقت اور سستی طریقے سے ملے گی۔"

‏eClinic بہت ساری خدمات پیش کرتا ہے جو مریضوں کو دوسرے روایتی کلینکس پر فائدہ پہنچاتی ہے، جیسے:

24/7 چوبیس گھنٹے ارجنٹ کیئر (واک ان یا پہلے سے بک شدہ)

اسمارٹ مانیٹرنگ ڈیوائسز کا استعمال

جی پی اور ماہرین کے ایک پول کے ساتھ ایپ میں ٹیلی کنسلٹیشن

فوری تشخیص اور نتائج کے لیے ایک منی لیب کی دستیابی

بزرگ اور گھریلو نگہداشت کی خدمات

ریئل ٹائم ڈیٹا مینجمنٹ

مزید :

علاقائی -پنجاب -لاہور -