خاتون نے صرف ایک چیز چھوڑ کر 44کلو وزن کم کر ڈالا، یہ ایک چیز میٹھا نہیں بلکہ۔۔۔ کیا چیز چھوڑی؟ جان کر آپ کو بھی بے حد حیرت ہوگی

خاتون نے صرف ایک چیز چھوڑ کر 44کلو وزن کم کر ڈالا، یہ ایک چیز میٹھا نہیں ...
خاتون نے صرف ایک چیز چھوڑ کر 44کلو وزن کم کر ڈالا، یہ ایک چیز میٹھا نہیں بلکہ۔۔۔ کیا چیز چھوڑی؟ جان کر آپ کو بھی بے حد حیرت ہوگی

  



لندن(نیوزڈیسک) آپ نے اکثر سناہوگا کہ لوگ چینی چھوڑ کر اپنا وزن کم کرتے ہیں لیکن آج ہم آپ کو ایک ایسی خاتون کے بارے میں بتائیں گے جس نے صرف کافی چھوڑ کر اپنا44کلو وزن کم کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق آئرلینڈ کی شہری تین بچوں کی ماں 28سالہ لورین لوگلین کا وزن بہت زیادہ بڑھ چکا تھااور 120کلو سے بھی تجاوز کرچکی تھی۔اس کا کہنا ہے کہ وہ دن میں کافی کے 15کپ پیتی تھی اور کھانے سے اجتناب کرتی تھی لیکن ساتھ ہی وہ چاکلیٹس اور کرسپس بھی کھاتی تھی۔

کافی کے ہر کپ میں وہ تین چمچ چینی کے ڈال کرپیتی تھی۔بہت زیادہ نیند آنے کی وجہ سے وہ کافی کا زیادہ استعمال کرتی تھی لیکن یہ اس کے لئے زہر ثابت ہورہی تھی۔اس کا کہنا ہے کہ نوجوانی کے دنوں ہی سے اس کا وزن بڑھنے لگا تھا اور تین بچوں کی پیدائش کے بعد تو انتہا ہوگئی اور اس کا وزن 120کلو تک جاپہنچا۔

پھر اس نے اپریل 2015ءمیں سلمنگ ورلڈجوائن کیااور اپنے کھانے پینے کی طرف توجہ دینا شروع کی۔اس کا کہنا ہے کہ اس کے بچوں اور شوہر نے اس کی بہت زیادہ مدد کی اور اس میں نیا حوصلہ پیدا کیاجس کی وجہ سے اس نے کافی بھی چھوڑ دی اور نیند بھی پوری کرنے لگی جس کی وجہ سے اسے کافی پینے کی ضرورت نہ رہتی تھی اور اس کا44کلو وزن کم ہوگیا۔اس کا کہنا ہے کہ اب لوگ اسے پہچان ہی نہیں پاتے۔

مزید : تعلیم و صحت