کشمیر پریمیئرلیگ، سلیمان رضا نے میرپور رائلز کرکٹ ٹیم خریدلی

کشمیر پریمیئرلیگ، سلیمان رضا نے میرپور رائلز کرکٹ ٹیم خریدلی
کشمیر پریمیئرلیگ، سلیمان رضا نے میرپور رائلز کرکٹ ٹیم خریدلی

  

لندن (مجتبی علی شاہ )پاکستانی کمیونٹی کارکن اور بزنس مین سلیمان رضا نے میرپور کی ثقافت کو منانے کے لیے کشمیر پریمیئر لیگ (کے پی ایل) میں کھیلنے کے لیے میرپور رائلز کرکٹ ٹیم خریدی ہے، ان کاکہناتھاکہ میرپور سے 10 لاکھ سے زائد لوگ برطانیہ میں رہتے ہیں اور انہوں نے برطانیہ ، پاکستان اور آزاد کشمیر کی ترقی میں بڑا کردار ادا کیا ہے،میرپور رائلز کی ٹیم برطانیہ کی تقریبا   ایک ملین مضبوط کشمیری برادری کو خراج تحسین پیش کرتی ہے ، جن میں سے بیشتر آزاد کشمیر کے میرپور میں جڑیں تلاش کرتی ہیں۔

ان کاکہناتھاکہ میرپوری ہماری برادریوں کی ریڑھ کی ہڈی ہیں اور انہوں نے پاکستان اور برطانیہ کی بہت مدد کی ہے، اب وقت آگیا ہے کہ ان کی خدمات کو پہچانا جائے۔میرپور رائلز ٹیم کے صدر اور شریک مالک نے کہا کہ برطانیہ میں میرپوری  مختلف  نسلی گروہوں میں شامل ہیں ، جو اپنی منفرد زبان اور ثقافت کے لیے جانا جاتا ہے ۔

راجہ سلیمان رضا نے کہا کہ میرپور رائلز فرنچائز حاصل کرنے کا ان کا فیصلہ کشمیر کی بہتری کے لیے کام کرنے اور میرپور اور کشمیر کا نام عالمی نقشے پر ڈالنے کی خواہش کی وجہ سے ہوا۔کے پی ایل کے اعلان کے بعد ، برطانیہ میں میرپور کے سینکڑوں لوگوں نے مجھ سے پوچھا کہ مجھے میرپور رائلز خریدنی چاہیئے اور میرپور سے باہر کی سب سے بڑی میرپوری برادری کے ساتھ اس کا رابطہ قائم کرنا چاہیے، کئی دہائیوں اور تین نسلوں کے دوران میرپور کے لوگوں نے اپنی ثقافت کو محفوظ رکھا ہے۔سلیمان رضا نے کہا کہ کشمیر کو کرکٹ سے متعارف کروانے سے کشمیری عوام کے لیے معاشی مواقع کے دروازے کھل جائیں گے اور آزاد کشمیر کا پورا خطہ خوشحالی اور سرگرمیوں کی ایک نئی لہر دیکھے گا۔

سلیمان رضا نے کہا کہ میرپور رائلز ایک ایسا برانڈ ہے جس میں میرپور اور کشمیر کے لوگ فخر کریں گے اور اس کے مالک ہوں گے جس کے نام کے ساتھ بے پناہ قدر ہے اور اس کا کیا مطلب ہے۔

راجہ سلیمان رضا ، جنہوں نے بی بی سی اور سکائی نیوز پر نمایاں کیا ، نے روشنی ڈالی کہ میرپور رائلز کشمیر پریمیئر لیگ کی پہلی ٹیم تھی جس نے کشمیری کھلاڑی سلمان ارشاد کو سائن کیا۔اس سال مئی میں ، برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن نے راجہ سلیمان رضا کو کوڈ 19 وبائی امراض کے دوران انسانی خدمات اور غریبوں اور ضرورت مندوں کی مدد کرنے پر "پوائنٹ آف لائٹ ایوارڈ" سے نوازا تھا۔

سلیمان رضا نے نیشنل لندن ہیلتھ سروس (این ایچ ایس) کے کارکنوں اور دوسرے فرنٹ لائن ورکرز کی مدد کے لیے "ایک ملین میلز" مہم چلانے کے لیے جنوبی لندن میں اپنا اڈہ ، اسپائس ولیج کے وسیع احاطے کا استعمال کیا۔ سابق فٹ بالر ڈیوڈ بیکہم نے بھی سلیمان رضا کی حمایت کی اور ان کے اس اقدام کو سراہا۔

مزید :

کھیل -برطانیہ -