ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

ایک مشکل سے اِن شاءاللہ نجات ملے گی، جو لوگ وجہ پریشانی تھے وہ آج خودبخود دور بھگ جائیںگے۔ آج آپ کی ایک دلی مراد بھی پوری ہونے کی امید ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

کسی بھی طرح سے آپ اپنے پرانے معاملات سے نجات حاصل کریں۔ یہ بے حد ضروری ہے، آپ جب تک ان سے نکلیںگے نہیں صورتِ حال بھی بہتر نہیں ہو گی۔اب خودغور کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کو پرانے معاملے میں بڑا سوچ سمجھ کر چلنا ہو گا۔اس میں ذرا سی غلطی آپ کے لئے بڑے نقصان کا سبب بن سکتی ہے۔ ان دِنوں اپنوں کی مخالفت بھی ہو سکتی ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ دوسروں کے ساتھ مل کر کوئی مالی پلان بنا رہے ہیں وہ ذرا عقل سے کام لیں، اب سرمایہ کاری کی تو پیسہ ڈوب سکتا ہے۔ آج زبردست وارننگ دی جا رہی ہے آپ کو۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

بھول کر بھی دِل کے معاملات کو نہ چھیڑیں ورنہ رسوائی کا اندیشہ تو ہے ہی مگر ناکامی بھی ہو سکتی ہے۔ آج کا دن صرف اپنے روزگار پر مکمل توجہ دینے کےلئے ہی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

جو لوگ کسی بھی ایسے معاملات کا شکار ہیں جس میں بندش اور جکڑن محسوس کر رہے ہیں تووہ بس سورہ ¿ قلم کی آخری دو آیات کو صبح و شام پڑھ کر خود پر پھونک لیں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو آج سفر کے حوالے سے بھی خبر مل سکتی ہے اور جس بھی طرف کوشش جاری تھی اس میں کامیابی حاصل ہو گی، حالات مکمل ساتھ دیں گے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

جو لوگ کسی معاملے میں الجھن کا شکار ہیں وہ ابھی دو تین یوم اور صبر سے کام لیں اِن شاءاللہ اس میںسے نکل جایں گے،آج بس اپنے روزگار پر توجہ دیں بس۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جس انداز سے آپ زندگی گزار رہے ہیں، ایسا فی الحال ابھی ممکن نہیں ہے۔ اپنے معاملات ٹھیک رکھ کر چلیں گے تو کافی حد تک بہتر ہی چلتے رہیں گے، خصوصاً آج۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

سفری معاملات میں کوئی اہم خبر مل سکتی ہے اور آج اولاد کے مستقبل کا فیصلہ بھی کیا جا سکتا ہے۔آج کا دن گھر میں پُرسکون فضا کی نشاندہی کر رہا ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

جن حوالوں سے پریشانیاں چل رہی ہیں آپ وہ راستہ ہی بند کر دیں اور آج آپ کوشش کریں کہ خود ہی ایسے معاملات سے پیچھے ہٹ کر صرف اپنے اور گھر والوں کی طرف دیکھیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ جو چاہتے ہیں۔ وہ ابھی ممکن نہیں، کم سے کم سات یوم درکار ہیں اس لئے آپ کوشش کریں کہ پرانے کام پر توجہ رکھیں اور اپنے گھر کے بگڑے کام بھی سیدھے کروائیں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -