ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل  آپ جس بات کو لے کر پریشان چلے آ رہے ہیں اس کا کوئی تو حل آج نکل ہی آئے گا اور پھر آپ اپنے مقاصد کی جانب پیش قدمی کر لیں تو مناسب رہے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی  آپ مسلسل کئی دنوں کچھ بدنظری جیسے اثرات کا شکار چلے آ رہے ہیں جس کی وجہ سے آپ کے ہر کام میں رکاوٹوں کا سلسلہ جاری ہے نظر اتاریں اور گوشت صدقہ دیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون  آپ کو جس بات کا خطرہ محسوس ہو رہا ہے اس کی فکر کی اب کوئی ضرورت نہیں ہے۔ آج صبح سے ان شاءاللہ ایسے حالات بن سکتے ہیں جو آپ کو پاور فل کر دیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی  آپ کیوں کسی دوسرے کی وجہ سے خود کو مشکل میں ڈال رہے ہیں اپنے کام سے کام رکھیںا ور ان تمام معاملات سے بچ کر چلیں جس میں تھوڑا سا بھی رسک شامل ہو۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست  جب کام کرنے کا وقت ہوتا ہے تو آپ فضول کاموں میں لگ جاتے ہیں اور جب اچھا وقت گزر جاتا ہے پھر پچھتاوا ہوتا ہے اس اچھے وقت کی مدد کریں وہ بھی آج۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر  کوئی بھی ایسا کام نہ کریں جس میں ناجائز آمدن کی آمد ہو صرف رزق حلال کا ہی ذہن میں رکھیں اس وقت آپ کو ایک اچھے کام کی پیشکش کی امید بھی نظر آتی ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر  آج غیر متوقع دن ہے آپ کو کسی جانب سے کوئی پیشکش ملنے کا امکان اور ایک رکا ہوا کام بھی ہونے کی امید ہے۔ آج پرانے معاملات کو ہرگز ہرگز نہ چھیڑیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر  جو لوگ کسی بھی قانونی معاملات میں ہیں وہ اس کو عدالت سے باہر ٹھیک کرنے کی کوشش کریں اور وراثت کے امور میں آپ کا حق کم ہو بھی اللہ پاک پر چھوڑ دیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر  کسی بھی ایسے مسئلے سے دور رہیں جس کا تعلق دل کے معاملات و عشق و محبت سے ہو اور جو لوگ کسی بات پر ضد کریں گے وہ اپنے لئے بڑی مشکلات کھڑی کریں گے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری  آج ہونے والا ایک بڑا کام رکاوٹ کا شکار ہو سکتا ہے اور جن لوگوں نے وعدہ کر رکھا تھا وہ اپنے وعدے پر پورا نہیں اتریں گے۔ اس وقت رکاوٹ لگتی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری  آپ کے لئے اگر کوئی ایسا فون آئے جس میں کوئی وعدہ یا لالچ ہو تو اس سے بچ کر چلیں ان دنوں دھوکا ملنے اور مالی نقصان پہنچانے کی فکر سے محفوظ رہنا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ ایک اہم ذمہ داری ملنے کا امکان ملازمت پیشہ افراد کے لئے آج اہم دن بڑی پریشانی سے بھی نجات ملے گی اور راستے کی ایک بڑی رکاوٹ دور ہوسکے گی۔