ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

آج بڑا اہم دن ہے آپ کو کسی نہ کسی حوالے سے خوشخبری ملے گیا ور ایک بڑی الجھن سے نجات حاصل ہو گی۔ آج کچھ رقم بھی ہاتھ میں آ سکتی ہے ان شاءاللہ۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

صورتحال تیزی سے بدل کر آپ کے حق میں ہو رہی ہے آج جس کام میں ہاتھ ڈالیں گے اس میں کامیابی ملنے کے امکانات روشن ہیں۔ آپ مناسب پلاننگ سے چلیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

جن لوگوں نے شراکت داری سے کام کرنے کا سوچا ہے۔ وہ ابھی اپنے فیصلے پر غور کریں۔ جلد بازی کرنا بالکل بھی مناسب نہیں ہے۔ خاموشی سے چلنا ضروری ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آج کا دن بڑا اچھا رہے گا آپ کی ایک پریشانی کم ہو گی اور جن لوگوں نے کاروبار میں سرمایہ کاری کرنی ہے وہ کر سکتے ہیں ان کو اب فائدہ ہی ملے گا۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

جو لوگ کسی بھی قسم کی بیماری کی وجہ سے تنگ ہیں وہ اب اس سے نجات حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے۔ آج کا دن اور حوالوں سے بھی بڑا اہم ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ کی بڑی مشکل ایک خبر سے ہی ختم ہو جائے گی۔ آج ضرورت کے تحت رقم کا بندوبست بھی ہو جائے گا اور آپ کی گھریلو زندگی میں بھی سکون کا سانس آئے گا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آج اچھا دن ہے آپ کو من پسند کام کے ہونے کی اطلاع موصول ہو گی اور چھوٹی رقم کا حصول بھی ممکن ہوگا۔ بندش وغیرہ سے بھی اب نجات مل گئی ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

کسی معاملے کو لے کر زیادہ پریشان نہ ہوں۔ حالات ایسے نہیں ہیں کہ آپ کو مشکل پیش آئے سب کچھ عارضی ہے جو کسی وقت ختم ہو جائے گا اور سکون ملے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

ناجائز قسم کے تعلقات سے دور رہیں آپ کو یہ کسی بڑی مشکل میں ڈال سکتے ہیں۔ آج کا دن وارننگ دے رہا ہے۔ ہوش کے ناخون لینے کی ضرورت ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آج کئی معاملات میں بہتری آ رہی ہے اور صحت کی خرابی بھی اب ٹھیک ہو گی۔ جو لوگ پریشان ہیں اپنے مالی معاملات کو لے کر ان کے لئے اچھی خبر ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کو آجکل صدقے کے سہارے چلنے کی اشد ضرورت ہے۔ ورنہ آپ کسی بڑی مشکل میں آ سکتے ہیں۔ آج کا دن قانون اور رسکی معاملات سے دور رہنے کا مشورہ دے رہا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ہر معاملے میں اللہ نے چاہا تو بہتری کی خبریں ہیں اور آپ جس بھی بات کو لے کر پریشان تھے۔ اس کا حل بھی نکلتا ہوا دکھائی دے رہا ہے فکر مند نہ ہوں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -