بلوچستان،لاک ڈاون کے حوالے سے اہم ترین فیصلہ کرلیا گیا

بلوچستان،لاک ڈاون کے حوالے سے اہم ترین فیصلہ کرلیا گیا
بلوچستان،لاک ڈاون کے حوالے سے اہم ترین فیصلہ کرلیا گیا

  

کوئٹہ(ڈیلی پاکستان آن لائن)بلوچستان حکومت نے لاک ڈاون کے حوالے سے اہم ترین فیصلہ کرتے ہوئے اس میں مزید 15دن کی توسیع کردی ہے۔ اب صوبے میں 19مئی تک لاک ڈاون رہے گا۔

جیوز نیوز کے مطابق  بلوچستان میں لاک ڈاون میں انیس مئی تک توسیع کردی گئی ہے، حکومتی اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ کوروناوائرس کے پھیلاو کو روکنے کیلئے صوبہ بھرمیں دفعہ 144نافذ کردی گئی ہے جبکہ آج ختم ہونے والے لاک ڈاون کو انیس مئی تک بڑھا دیا گیا ہے۔

صوبہ بھر میں بین الاضلاعی و بین الصوبائی پبلک ٹرانسپورٹ بند رہے گی، دس یا دس سے زائد افراد کے اجتماع پر پابندی ہوگی، سماجی و مذہبی تقریبات بھی نہیں ہوسکیں گی جبکہ خواتین اور بچوں کے علاوہ موٹرسائیکل پر ڈبل سواری بند رہے گی۔

اعلامیے کے مطابق صوبے کے تعلیمی ادارے بھی 31 مئی تک بند رہیں گے جب کہ شاپنگ مالز، سنیماگھر، شادی ہالز، ہوٹل، شوروم، درگاہوں اور درباروں پر آمد و رفت پر بھی پابندی رہے گی۔

لاک ڈاؤن کے دوران تعمیراتی سامان فراہم کرنی والی دکانیں وگودام، اشیاء خوردونوش کی دکانیں، زراعت سے منسلک کاروبار، پیٹرول پمپ،کال سینٹرز، غیر سرکاری و فلاحی نتظیموں کے دفاترکھولنے کی اجازت ہوگی۔

اعلامیے میں کہا گیا ہےکہ جن دکانوں، کاروباروں اور دفاتر کو کھولنے کی اجازت دی گئی ہے انہیں کورونا وائر س سے بچاؤ کی حفاظتی تدابیر اپنانے کی ہدایت کی گئی ہے۔

خیال رہے بلوچستان میں پیر کو مزید 103 افراد میں کورونا وائرس کی تشخیص ہوئی جس کے بعد صوبے میں متاثرہ افراد کی مجموعی تعداد 1321 ہوگئی ہے،  صوبے میں اب تک 21 افراد کورونا وائرس سے جاں بحق ہوچکے ہیں جبکہ 197 افراد صحت یاب بھی ہوئے ہیں۔

مزید :

قومی -علاقائی -بلوچستان -کوئٹہ -کورونا وائرس -