عمران خان کو علیم خان کی گرفتاری کی خبر کہاں ملی اور انہوں نے کیا کیا؟ ناقابل یقین خبر آ گئی

عمران خان کو علیم خان کی گرفتاری کی خبر کہاں ملی اور انہوں نے کیا کیا؟ ناقابل ...
عمران خان کو علیم خان کی گرفتاری کی خبر کہاں ملی اور انہوں نے کیا کیا؟ ناقابل یقین خبر آ گئی

  



لاہور (ڈیلی پاکستان آن لائن) قومی احتساب ادارے (نیب) نے سینئر صوبائی وزیر پنجاب علیم خان کو آف شور کمپنیز سکینڈل میں گرفتار کر لیا ہے اور اس کی اطلاع وزیراعظم عمران خان کو بھی دیدی گئی ہے۔ تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کو سینئر صوبائی وزیر علیم خان کی گرفتاری کی خبر بنی گالہ میں دی گئی تاہم اس پر ان کا ردعمل کیا تھا؟ اس حوالے سے کوئی معلومات سامنے نہیں آ سکیں۔

واضح علیم خان آف شور کمپنیوں کے معاملے پر 11 بج کر 6 منٹ پر نیب لاہور کے دفتر پیش ہوئے تھے جن سے تقریباً 18 کے قریب سوالات کئے گئے۔ اس کے علاوہ انہوں نے لندن اور دبئی میں بھی جائیدادیں خریدی تھیں جن سے متعلق بھی سوالات کئے گئے تاہم وہ نیب کو مطمئن کرنے میں ناکام رہے جس کے بعد انہیں 12 بج کر 6 منٹ پر گرفتار کر لیا گیا اور اہم ذرائع نے بھی ان کی گرفتار ی کی تصدیق کر دی ہے۔

نجی ٹی وی دنیا نیوز کے مطابق عبدالعلیم خان کو گرفتار کرنے سے پہلے سپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویز الٰہی اور دیگر ذمہ داران کو بھی باقاعدہ طور پر اعتماد میں لیا گیا اور نیب آفس میں طلب کرنے کے بعد سوالات کئے گئے اور اطمینان نہ ہونے پر انہیں گرفتار کر لیا گیا ہے۔

مزید : علاقائی /پنجاب /لاہور