متحدہ عرب امارات میں پاکستانی اور کشمیری کمیونٹی نے یوم یکجہتی کشمیر تقریب کا انعقاد کیا

متحدہ عرب امارات میں پاکستانی اور کشمیری کمیونٹی نے یوم یکجہتی کشمیر تقریب ...
متحدہ عرب امارات میں پاکستانی اور کشمیری کمیونٹی نے یوم یکجہتی کشمیر تقریب کا انعقاد کیا

  

دبئی (طاہر منیر طاہر) ابوظہبی میں ’یوم یکجہتی کشمیر ‘ منانے اور بھارتی محکومی اور غیرقانونی قبضے کے خلاف کشمیری عوام کی جدوجہد میں پاکستان کی حمایت کی توثیق کے لئے پاکستانی سفارتخانہ ابوظہبی میں ایک اجتماعی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔

اس تقریب میں متحدہ عرب امارات میں پاکستانی اور کشمیری برادری کے افراد نے شرکت کی۔ صدر پاکستان ڈاکٹر عارف علوی ، وزیر اعظم پاکستان ، عمران خان اور پاکستان کے وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی کے پیغامات سامعین کو سنائے گئے۔

متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے سفیر  افضال محمود نے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کشمیری عوام کے حق خود ارادیت کے لیے  جائز جدوجہد میں پاکستان کی اخلاقی ، سفارتی اور سیاسی حمایت کی تصدیق کی۔ سفیر نے کہا کہ ہندوستانی غیر قانونی مقبوضہ کشمیر میں لوگ پاکستانی قوم کا حصہ ہیں اور پاکستانی عوام  ہمیشہ ان کے ساتھ کندھے سے کندھا ملا کر کھڑے رہیں گے۔

سفیر نے کہا کہ پانچ اگست 2019 سے ہندوستانی غیرقانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر غیر انسانی فوجی محاصرہ  کر رکھا ہے  لاکھوں کشمیریوں کو 900،000 سے زائد ہندوستانی فوجیوں نے یرغمال بنا کر اپنے ہی گھروں میں قیدی رکھا ہوا ہے۔ بنیادی حقوق انسانی زندگی ، آزادی ، تعلیم اور صحت سے محروم  کیا گیا ہے۔ پچھلے 18 مہینوں سے مکمل معلومات اور مواصلات کی ناکہ بندی ہے۔ ان غیر قانونی اقدامات کی وجہ سے انسانوں کو بے حد تکلیف پہنچ رہی ہے اور بنیادی حقوق کی صریح خلاف ورزی ہو رہی ہے۔

سفیر افضال  محمود   نے کشمیری عوام کی حکومت پاکستان کی غیر متزلزل حمایت کی توثیق کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان نے ہمیشہ مسئلہ کشمیر کو بین الاقوامی فورموں پر اپنی ذمہ داری سمجھا ہے اور اب بھی کرتا رہے گا۔ پاکستان کا حتمی مقصد کشمیری عوام کی خواہشات اور اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کے مطابق ہندوستانی غیرقانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر  تنازعہ کا حل ہے۔

اس تقریب کے دوران ، ایک دستاویزی فلم دکھائی گئی جس میں دکھایا گیا ہے کہ بھارتی قابض افواج کے ذریعہ انسانی حقوق کی سنگین پامالی کی گئی ہے۔ ایمبیسی کمپاؤنڈ میں کشمیریوں کے دکھوں کو پیش کرنے والی ایک فوٹو نمائش کا بھی اہتمام کیا گیا۔

تقریبات کے اختتام کی طرف ، کشمیری شہدا کے ساتھ ساتھ تنازعہ کشمیر کے جلد حل کیلئے خصوصی دعا کی گئی۔-

مزید :

عرب دنیا -تارکین پاکستان -