مقبوضہ کشمیر  کے عوام   سے اظہار یکجہتی،سفارت خانہ پاکستان اور  قونصلیٹ جنرل جدہ کے زیر اہتمام آن لائن تقریب کا اہتمام

مقبوضہ کشمیر  کے عوام   سے اظہار یکجہتی،سفارت خانہ پاکستان اور  قونصلیٹ ...
مقبوضہ کشمیر  کے عوام   سے اظہار یکجہتی،سفارت خانہ پاکستان اور  قونصلیٹ جنرل جدہ کے زیر اہتمام آن لائن تقریب کا اہتمام

  

جدہ(محمد اکرم اسد) مقبوضہ کشمیر  کے عوام   سے اظہار یکجہتی   کیلئے کوروناء  کی احتیاطی تدابیر کا خیال رکھتے ہوئے سفارت خانہ پاکستان اور  قونصلیٹ جنرل جدہ نے آن لائن تقریب کا اہتمام کیا  جس میں سمندر پارکشمیریوں کے رہنماء ، پاکستان پیپلز پارٹی،  مسلم لیگ ن ،  اور تحریک انصاف و دیگر سماجی تنطیموں کے اراکین نے شرکت کی،  مقررین نے حق خود ارادیت کے لئے جدوجہد کرنے میں کشمیری برادری کی طرف سے دی گئی قربانیوں کو خراج تحسین پیش کیا۔

 مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین صورتحال کو اجاگر کرتے ہوئے  شرکاء نے بھارت سے مطالبہ کیا کہ وہ گذشتہ سات دہائیوں سے اس غیر قانونی قبضے میں مبتلاء  بے گناہ کشمیریوں پر ظلم بند کریں۔ مقررین نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قرار دادوں کی بھارت کی ڈھٹائی کی خلاف ورزیوں کی مذمت کی اور کہا کہ ریاستی جبر کو ختم کرنے اور اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کے مطابق کشمیریوں کی خواہش کا تعین کرنے کے لئے ایک منصفانہ اور غیرجانبدارانہ دعوے کے انعقاد کے لئے عالمی برادری سے فوری مداخلت کا مطالبہ کیا جائے۔

اس موقع پر سعودی عرب میں پاکستان کے سفیر، راجہ علی اعجاز نے خطاب کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ جموں و کشمیر ایک بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ ''متنازعہ'' علاقہ ہے، جس کی اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعدد قراردادوں نے تصدیق کی ہے، پاکستان کی حکومت اور اس کے عوام مسئلہ کشمیر کے لئے پوری طرح پرعزم ہیں۔ پاکستان کشمیری بھائیوں اور بہنوں کے حقوق کے لئے ہمیشہ دنیا میں ضمیر کی آواز بنے گا  ۔انہوں نے کہا، وادی کشمیر میں ترقی لانے کے بھارتی دعووں کے برخلاف، بی جے پی حکومت کے انتہا پسند ہندوتوا نظریے کے پیروکار اصلی مقصد مسلم اکثریتی علاقے کی آبادی کو تبدیل کرنا ہے۔

 دریں اثناء جدہ میں پاکستان قونصیلٹ نے بھی قونصیلٹ میں ایک تقریب کا اہتمام کیا  جس میں مختصر پیمانے پر  قونصلیٹ میں پاکستانیوں اور  آن لائن جدہ کی سماجی سیاسی  تنظیموں کے عہدیداروں نے شرکت کی جس میں  کشمیر یک جہتی کے حوالے سے صدر پاکستان  ، وزیر  اعظم پاکستان اور وزیر  خارجہ  کے پیغامات پڑھکر سنائے گئے۔ تقریب کے مہمان خصوصی  او آئی  سی میں پاکستان کے مستقل نمائندے   سفیر  رضوان سعید  شیخ تھے، اوورسیز کشمیر کمیونٹی کے خورشید   متیال ، کشمیر کمیٹی کے صدر مسعود احمد پوری ، اور قونصل جنرل خالد مجید نے جبکہ  پاکستان میں سعودی عرب کے سابق  سفارت کار علی الغامدی نے ویڈیو خطاب کی۔ خالد مجید نے اپنے خطاب میں کہا کہ پاکستانی جہاں جہاں موجود ہیں  وہ  کشمیر کی  آزادی کیلئے بھرپور  آواز رکھتے ہیں،  کشمیروں سے یکجہتی کی تقریب  کرووناء کی وجہ   سے مختصر ہے  مگر پرجو ش ہے  اور کشمیر میں ہونے والے بھارتی ظلم و ستم  کی ہم پر زور  مذمت کرتے ہیں۔

مزید :

تارکین پاکستان -