خاتون ڈرائیور کی شہری کی گاڑی کو ایسی ٹکر کہ آدمی غصے میں آنے کی بجائے خوشی سے نہال ہوگیا کیونکہ۔۔۔

خاتون ڈرائیور کی شہری کی گاڑی کو ایسی ٹکر کہ آدمی غصے میں آنے کی بجائے خوشی سے ...
خاتون ڈرائیور کی شہری کی گاڑی کو ایسی ٹکر کہ آدمی غصے میں آنے کی بجائے خوشی سے نہال ہوگیا کیونکہ۔۔۔

  

منیلا (نیوز ڈیسک) سڑک پر گاڑیوں کی ٹکر ہوجائے تو جھگڑاہونا تو لازمی ہے اور بعض اوقات تو یہ جھگڑا شدید خون خرابے میں بھی بدل جاتا ہے، مگر فلپائن کی ایک سڑک پر اس وقت حیران کن واقعہ پیش آیا جب ایک شخص کی گاڑی کو ایک خاتون ڈرائیور نے ٹکر ماردی، مگر یہ صاحب ناراض ہونے کی بجائے خوشی سے ناچنے لگے اور خاتون کے سامنے لوٹ پوٹ ہوتے نظر آئے۔

مزید جانئے: کم عمر میں شادی کرنے کے حیران کن فوائد

نیوز سائٹ WWWN کے مطابق جب فلپائنی شخص کی گاڑی کو ٹکر لگی تو وہ گاڑی روک کر غصے سے پھنکارتا ہوا باہر نکلا، لیکن جونہی خاتون ڈرائیور پر نظر پڑی تو اس کا غصہ جھاگ کی طرح بیٹھ گیا اور چہرے کے تاثرات لمحوں میں بدل گئے۔ نیوز سائٹ کے مطابق ٹکر مارنے والی خاتون ڈرائیور 30 سالہ فحش اداکارہ و ماڈل ماریہ اوزاوا تھیں، جن کاتعلق جاپان سے ہے، اور اتفاق سے متاثرہ شخص اس کا بہت بڑا مداح تھا۔ اس نے جونہی اداکارہ کو اپنے سامنے دیکھا تو اپنی آنکھوں پر یقین نہ کرپایا اور اپنی گاڑی کو پہنچنے والا بھاری نقصان اس کے ذہن سے ایسا محو ہوا کہ گویا کوئی حادثہ ہوا ہی نہ تھا۔

عینی شاہدین کے مطابق یہ شخص ماریا اوزاوا کی طرف مسکراتے ہوئے بڑھا اور اگرچہ وہ اپنی غلطی پر باربار معافی مانگ رہی تھیں، لیکن یہ مسکرا مسکرا کر اداکارہ پر فدا ہوئے جارہا تھا۔ شاید اداکارہ یہ توقع کررہی تھیں کہ ان سے معاوضہ طلب کیا جائے گا یا پولیس کو بلوایا جائے گا مگر اس وقت ان کی حیرانی کی انتہا نہ رہی جب متاثرہ گاڑی کے ڈرائیور نے ان کے ساتھ سیلفی بنانے کی فرمائش کردی، جسے انہوں نے بخوشی پورا کردیا۔ اس واقعہ کو قریب موجود ایک شخص نے اپنے موبائل فون سے فلما لیا اور اس کی ویڈیو انٹرنیٹ پر اپ لوڈ کر دی، جسے دنیا بھر میں دیکھا جا رہا ہے۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -