شاہد آفریدی کی کتاب نے کرکٹ میں ہنگامہ برپا کردیا لیکن خود انہوں نے پڑھی ہے یا نہیں ؟جواب آپ سوچ بھی نہیں سکتے

شاہد آفریدی کی کتاب نے کرکٹ میں ہنگامہ برپا کردیا لیکن خود انہوں نے پڑھی ہے ...
شاہد آفریدی کی کتاب نے کرکٹ میں ہنگامہ برپا کردیا لیکن خود انہوں نے پڑھی ہے یا نہیں ؟جواب آپ سوچ بھی نہیں سکتے

  

کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن )قومی کرکٹ ٹیم کے مایہ ناز آل راونڈر شاہد آفریدی کی کتاب نے دھوم مچا دی ہے اور نہ صرف کرکٹ حلقوں میں بلکہ سیاسی حلقوں میں بھی اس کا تذکرہ ہے لیکن حیران کن بات یہ ہے کہ شاہد آفرید ی نے خود ابھی تک اپنی کتاب نہیں پڑھی اور اس کا اعتراف بھی کیا ہے ۔

پاکستان میں کرک بز کے نمائندے احسن افتخار ناگی نے مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر پر بتا یا ہے کہ آج کراچی میں کتاب کی لانچنگ کے حوالے سے ایک تقریب میں شاہد آفریدی اپنی عمر سے متعلق ایشو کی وضاحت کر رہے تھے ،اس دوران انہوں نے کہا کہ میں نے اپنی کتاب نہیں پڑھی ۔

واضح رہے کہ اپنی کتاب کے اس باب جس میں شاہد آفریدی نے 1996 میں پاکستانی ٹیم میں شمولیت کا ذکر کیا ہے، وہاں شاہد آفریدی نے لکھا کہ ان کی پیدائش 1975 میں ہوئی تھی، ن کے آفیشل ریکارڈز میں تاریخ پیدائش یکم مارچ 1980 درج ہے۔

بعد ازاں آفریدی نے اپنی کتاب میں لکھی گئی عمر سے متعلق وضاحت کر تے ہوئے کہا تھا کہ میری پیدائش 1977 کی ہے، کتاب میں میری عمر 1975 تحریر ہے لیکن میں 1977 میں پیدا ہوا، کتاب کی ای کاپی میں درست عمر تحریر ہے۔انہوں نے کہا کہ 2015 میں کرکٹ ختم ہوئی تو صرف پرستاروں کے لیے کتاب لکھنے کا سوچا، اپنے مداحوں کو اصل عمر بتانا مقصد تھا، چاہے میرا ریکارڈ کیوں نہ چلا جائے۔

مزید :

کھیل -