آئی ایم ایف مشن کا وفد آج پارلیمنٹ ہاؤس پہنچے گا

آئی ایم ایف مشن کا وفد آج پارلیمنٹ ہاؤس پہنچے گا
آئی ایم ایف مشن کا وفد آج پارلیمنٹ ہاؤس پہنچے گا

  



اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن)عالمی مالیاتی ادارے(آئی ایم ایف) مشن کا وفد آج پارلیمنٹ ہاؤس کا دورہ کرے گا، مشن کے سربراہ ارنسٹو وفد کی سربراہی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایم ایف مشن کا وفد سینیٹ اور قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی خرانہ کے اجلاس میں شریک ہوگا، قائمہ کمیٹی خزانہ کے درمیان معاشی صورت حال پر بات ہوگی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ وفود 6ارب ڈالر کے قرضے کے حوالے سے بات چیت کریں گے، اس دوران مشن ارکان اقتصادی صورتحال اور بہتری کے اقدامات پر روشنی ڈالیں گے۔

مالیاتی ادارے کا وفد پروگرام کے تحت پاکستان میں موجود ہے جہاں وہ ملکی کارکردگی کا جائزہ لے رہا ہے اور جائزے کی کامیاب تکمیل پر پاکستان کو قرض کی دوسری قسط حاصل ہوجائے گی۔دوسری قسط کا حجم45 کروڑ 30 لاکھ ڈالر ہوگا، پاکستان کو ملنے والی پہلی قسط کا حجم99کروڑ 10لاکھ ڈالر تھا۔

آئی ایم ایف کا وفد 7نومبر تک پاکستان میں قیام کرے گا، پہلا جائزہ مثبت نوٹ پر ختم ہوا، جب کہ آئی ایم ایف پاکستان کے اقدامات کی تعریف کرچکا ہے۔دوسری جانب 28 اکتوبر کو ایشیائی ترقیاتی بینک (اےڈی بی) نے پاکستان کےلئے7کروڑ 50لاکھ ڈالر قرض کی منظوری دی ہے، قرض کی رقم سیکنڈری تعلیم کی سہولیات فراہم کرنے کے لیے دی جائے گی۔

مزید : اہم خبریں /قومی /علاقائی /اسلام آباد