انگلینڈ اور آسٹریلیا ایشز سیریز میں ٹکرانے کو تیار لیکن اس سیریز کا آغاز ایک اخباری سرخی سے کیسے ہوا؟ کرکٹ مداحوں کے لیے دلچسپ خبر 

انگلینڈ اور آسٹریلیا ایشز سیریز میں ٹکرانے کو تیار لیکن اس سیریز کا آغاز ایک ...
انگلینڈ اور آسٹریلیا ایشز سیریز میں ٹکرانے کو تیار لیکن اس سیریز کا آغاز ایک اخباری سرخی سے کیسے ہوا؟ کرکٹ مداحوں کے لیے دلچسپ خبر 

  

میلبورن(ڈیلی پاکستان آن لائن )انگلینڈ اور آسٹریلیا کے درمیان ایشز سیریز آٹھ دسمبر سے شروع ہونے جا رہی ہے لیکن اس سیریز کے آغاز سے متعلق دلچسپ حقائق جانئے ۔

تفصیل کے مطابق ’دی ایشز ‘ کی اصطلاح کی ابتداءاصل میں ایک برطانوی اخبار 'دی اسپورٹنگ ٹائمز ' میں شائع ہونے والی ایک طنزیہ تحریر ست ہوئی۔رپورٹس کے مطابق آسٹریلیا نے اپنے 1882 کے دورے میں اوول کے میدان میں انگلینڈ کو شکست دی تو لندن کے اخبار ’دی اسپورٹنگ ٹائمز‘ نے انگلینڈ کی ہار پر ’انتقال پرملال‘ کی طرح کی ایک طنزیہ تحریر میں لکھا کہ 'انگلینڈ کرکٹ کی موت ہوگئی ہے اور اب اس کی راکھ (Ashes) کو آسٹریلیا لے جایا جائے گا' جس کے بعد انگلینڈ کے کپتان ا یو بلغ نے دعویٰ کیا کہ ہم اگلے دورہ آسٹریلیا میں یہ ایشز واپس لائیں گے۔

انگلینڈ نے اپنا دعویٰ پورا کرتے ہوئے آسٹریلیا کے خلاف یہ سیریز 1-2 سے اپنے نام کی۔رپورٹس کے مطابق انگلینڈ نے سیریز جیتی تو میلبورن سے تعلق رکھنے والی کچھ خواتین ( جن میں فلورینس نامی خاتون بھی شامل تھیں، جو بعد میں انگلینڈ کے کپتان ایو بلغ کی بیوی بنیں) نے سیریز جیتنے پر انگلش کپتان کو ایک چھوٹے گلدان نما ٹرافی پیش کی۔

مزید :

کھیل -