سڈنی:پاکستانی کھلاڑیوں کی فٹنس سے کوچز غیر مطمئن،ٹیم کی فٹنس پر سوالات کھڑے ہوگئے

سڈنی:پاکستانی کھلاڑیوں کی فٹنس سے کوچز غیر مطمئن،ٹیم کی فٹنس پر سوالات کھڑے ...
سڈنی:پاکستانی کھلاڑیوں کی فٹنس سے کوچز غیر مطمئن،ٹیم کی فٹنس پر سوالات کھڑے ہوگئے

  

سڈنی(ڈیلی پاکستان آن لائن)سڈنی میں موجود پاکستانی کھلاڑیوں کی فٹنس کو غیر تسلی بخش قرار دیتے ہوئے کوچزنے فٹنس پر کئی سوالات کھڑے کر دئیے ہیں۔

اوم پوری نے جنرل ضیا الحق بننے کے لئے پاپڑ بیلے

تفصیلات کے مطابق پاکستانی کرکٹ ٹیم جہاں پہلے ہی پے درپے شکست سے دورچار ہونے کے بعد ابھی اس غم سے نہیں نکلی تھی کہ کوچز نے ٹیم کی فٹنس پر سوالات کی بوجھاڑ کردی۔کوچز نے ون ڈے سکواڈ کا حصہ بنے والے کھلاڑیوں جن میں شعیب ملک،عمراکمل،عماد وسیم،حسن علی اورمحمد عرفان شامل ہیں کا آسٹریلیا پہنچتے ہی فٹنس ٹیسٹ لیامگرشاہین ٹیسٹ کے معیار پر پورا نہ اتر سکے ۔ جبکہ کوچز نے کھلاڑیوں کی فٹنس سے متعلق اظہار خیال کرتے ہوئے کہاکہ کھلاڑیوں کی فٹنس غیر تسلی بخش ہے،ٹیم کے ساتھ نہ رہنے کے بعد کھلاڑیوں نے فٹنس پرکام نہیں کیاجبکہ ان کھلاڑیوں نے آخری مرتبہ یو ای اے میں مختصردورانیے کی کرکٹ کھیلی تھی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ کوچز نے دو سیشنزمیں ان کھلاڑیوں کو بھرپورٹریننگ کروائی جس پر کھلاڑی بھی بلبلا اٹھے۔جبکہ ٹیم کی فٹنس سے متعلق کپتان مصباح الحق کا کہنا تھاکہ ٹیم کی فٹنس کامعیار بین الاقوامی نہیں ہے البتہ تمام کھلاڑی فٹ ہیں۔مگر آسٹریلیامیں میچ جیتنے کیلئے فٹنس نہیں سپر فٹنس کی ضرورت ہوتی ہے۔

مزید :

کھیل -