لمبا اور جنید بھارت سے تربیت یافتہ نہ ہوں تومجھے گولی ماردی جائے:سابق ایس ایس پی ملیر راﺅ انواراحمد

لمبا اور جنید بھارت سے تربیت یافتہ نہ ہوں تومجھے گولی ماردی جائے:سابق ایس ایس ...
لمبا اور جنید بھارت سے تربیت یافتہ نہ ہوں تومجھے گولی ماردی جائے:سابق ایس ایس پی ملیر راﺅ انواراحمد

  


کراچی(مانیٹرنگ ڈیسک )سابق ایس ایس پی ملیر راﺅ انواراحمدے کہا ہے کہ خواجہ اظہارالحسن کو ضمانت پر اسی لیے چھوڑ گیا کہ ناکافی شواہد ہیں ، میں عدالت میں ثابت کرتا لیکن مجھے عہدے سے ہٹادیا گیا،لمبا اور جنید بھارت سے تربیت یافتہ نہ ہوں تومجھے گولی ماردی جائے۔

سابق ایس ایس پی ملیرراﺅ انواراحمدنے جیو نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ تفتیشی افسر کی تبدیلی سے طاہر لمبابری ہوا،،لمبا اور جنید بھارت سے تربیت یافتہ نہ ہوں تومجھے گولی ماردی جائے،آج بھی میرا موقف ہے کہ آزاد ادارہ بناکر تفتیش کی جائے۔

وزیراعلیٰ سندھ کا نمائش چورنگی اورملیر سے گرفتارمظاہرین کورہا کرنے کا حکم

انہوں نے کہا ہے عدالت مجھے بلائے میں ہربات ثابت کرنے کو تیار ہوں،ملزموں کو ناکافی شہادتوں پر چھوڑا جارہا ہے،رنگے ہاتھوں موبائل فون چھینتے پکڑے گئے ملزمان بھی بری ہوجاتے ہیں،آج بھی میرا موقف ہے کہ آزاد ادارہ بناکر انویسٹی گیشن کریں،میں کسی کے کہنے پر کچھ نہیں کرتا،پرانے مقدمات تھے،میں اپنی زندگی سے مطمئن ہوں،میں بحال ہوں نہ ہوں مجھے کوئی فکر نہیں ہے،جب آپ پولیس کو ٹائم ہی نہیں دیں گے تو کیسے شواہد جمع ہوں گے ۔

انہوں نے کہا ہے کہ ناکافی شواہد سے یہ ثابت نہیں ہوتا کہ انہوں نے یہ کام کیا ہی نہیں ،خواجہ اظہارالحسن کو ضمانت پر اسی لیے چھوڑ گیا کہ ناکافی شواہد ہیں ، میں عدالت میں ثابت کرتا لیکن مجھے عہدے سے ہٹادیا گیا۔

مزید : کراچی


loading...