دنیا میں سب سے زیادہ ہتھیار کونسا ملک خریدتا ہے؟ فہرست میں پاکستان، بھارت اور سعودی عرب کا کونسا نمبر ہے؟ حیران کن تفصیلات

دنیا میں سب سے زیادہ ہتھیار کونسا ملک خریدتا ہے؟ فہرست میں پاکستان، بھارت ...
دنیا میں سب سے زیادہ ہتھیار کونسا ملک خریدتا ہے؟ فہرست میں پاکستان، بھارت اور سعودی عرب کا کونسا نمبر ہے؟ حیران کن تفصیلات

  


لاہور (نیوز ڈیسک) اسلحہ بیچنے والے ممالک کی بات ہو تو ذہن میں فوری طور پر امریکا، روس، فرانس اور جرمنی جیسے بڑے اور طاقتور ممالک کا ذکر آتا ہے، لیکن کبھی آپ نے سوچا کہ اس بیش بہا اور بیش قیمت اسلحے کو خریدنے والے ممالک میں سر فہرست کونسے نام ہیں۔ شاید آپ کو یہ جان کر حیرانی ہو کہ جنگی سازوسامان خریدنے والے ممالک میں سب سے اوپر برادر اسلامی ملک سعودی عرب کا نام ہے۔

دنیا کا کوئی بھی اور ملک سعودی عرب کے برابر اسلحہ درآمد نہیں کرتا۔ وکی پیڈیا کے مطابق اس فہرست میں دوسرا نمبر ہمارے ہمسائے بھارت کا ہے جو پاکستان اور چین کے خلاف منفی عزائم رکھتا ہے اور ان عزائم کی تکمیل کے ناپاک خواب دیکھتے ہوئے اسلحے کے انبار لگارہا ہے۔ سب سے زیادہ اسلحہ درآمد کرنے والا تیسرا بڑا ملک ترکی ہے، جبکہ اس کے بعد چین اور انڈونیشیا کا نمبر آتا ہے۔ دنیا میں اسلحے کی درآمد کے لحاظ سے 15 سب سے بڑے ممالک کی فہرست درج ذیل ہے۔

اسلحہ کی درآمد پر ہونے والے یہ اخراجات دفاعی ماہرین کے اندازوں پر مبنی ہیں، کیونکہ درست اورمکمل معلومات کی عام دستیابی سیکیورٹی و سٹریٹجک وجوہات کی بناءپر ممکن نہیں۔

-1 سعودی عرب 424 کروڑ ڈالر 

-2 بھارت 263 کروڑ ڈالر 

-3 ترکی 155 کروڑ ڈالر

-4 چین 136 کروڑ ڈالر 

-5 انڈونیشیا 120 کروڑ ڈالر 

-6 ویت نام 106 کروڑ ڈالر 

-7 تائیوان 104 کروڑ ڈالر 

-8 متحدہ عرب امارات 103 کروڑ ڈالر

-9 آسٹریلیا 84 کروڑ ڈالر 

-10 اومان 74 کروڑ ڈالر

-11 سنگاپور 72 کروڑ ڈالر

-12 پاکستان 66 کروڑ ڈالر 

-13 آزربائیجان 64 کروڑ ڈالر 

-14 عراق 63 کروڑ ڈالر

-15 مراکش 59 کروڑ ڈالر 

مزید : ڈیلی بائیٹس


loading...