یونیورسٹی آف سرگودھا میں لنکن کارنر کی پارٹنر شپ کی تجدید کے لیے وائس چانسلر اور امریکی قونصل جنرل کے درمیان معاہدے پر دستخط 

یونیورسٹی آف سرگودھا میں لنکن کارنر کی پارٹنر شپ کی تجدید کے لیے وائس چانسلر ...
یونیورسٹی آف سرگودھا میں لنکن کارنر کی پارٹنر شپ کی تجدید کے لیے وائس چانسلر اور امریکی قونصل جنرل کے درمیان معاہدے پر دستخط 

  

سرگودھا(ڈیلی پاکستان آن لائن )امریکی قونصل جنرل کیتھرین روڈریگزاور یونیورسٹی آف سرگودھا کے وائس چانسلر ڈاکٹر اشتیاق احمدنے امریکی قونصلیٹ جنرل اور یونیورسٹی آف سرگودھا کے مابین لنکن کارنر شراکت کی تجدید کے معاہدے پر دستخط کر دئیے۔

اس موقع پر امریکی قونصل جنرل کیتھرین روڈ ریگزنے کہا کہ پاکستان میں لنکن کارنرز ، مختلف پروگراموں کے ذریعے پاکستانیوں اور امریکیوں کے مابین کھلی بات چیت ، باہمی افہام و تفہیم ، خوشحالی اور عوام سے عوام کے تعلقات کو مستحکم کرنے کے لئے ایک پلیٹ فارم مہیا کرتا ہے ۔ان کا کہنا تھا کہ لنکن کارنرز کے پروگرام اور وسائل طلباء، ماہرین تعلیم ، صحافی ، محققین اور پاکستانی نوجوانوں کو راغب کرتے ہیں۔ 

یونیورسٹی آف سر گودھا کے وائس چانسلر ڈاکٹر اشتیاق احمد نے کہا کہ لنکن کارنر سرگودھا (ایل سی ایس) سرگودھا یونیورسٹی کے طلباءاور اس علاقے کے نوجوانوں کو سیکھنے اور کیریئر کی ترقی کے لیے جدید وسائل اور مواقع مہیا کرتی ہے۔ ایل سی ایس کے ذریعے منعقد ہونے والے مختلف سیشنوں کے ذریعے سرگودھا کے نوجوان بالغ ، اب خود کو متنوع مسابقتی مہارتوں سے آراستہ کرنے کے اہل ہیں۔

لنکن کارنر سرگودھا کو حال ہی میں امریکی قونصلیٹ لاہور کے ساتھ اشتراک کے لیے رینو ویٹ کیا گیا تھا۔ ایل سی ایس ملٹی میڈیا وسائل کا مرکز ہے جہاں طلباءرابطہ قائم کرسکتے ہیں ، اپنی انگریزی پر عمل کرسکتے ہیں اور امریکہ کے بارے میں جان سکتے ہیں۔ ایل سی ایس پاکستان اور امریکہ کے مابین عوام سے عوام کے تعلقات کو مستحکم کرنے کے لئے اہم کردار ادا کررہی ہے۔

پاکستان کے پاس پورے ملک میں کل 14 لنکن کارنر ہیں۔ لنکن کارنرز نے پاکستان کے ساتھ امریکہ کی پائیدار شراکت داری کا مظاہرہ کیا ، خاص طور پر تعلیم اور جمہوریت کی حمایت میں۔ فی الحال ، امریکی قونصلیٹ جنرل لاہور پنجاب میں لنکن کارنرز کے پانچ کارنرزکی نگرانی کرتا ہے جن میں لاہور ، فیصل آباد ، سرگودھا ، ملتان اور وہاڑی شامل ہیں۔

مزید :

علاقائی -پنجاب -سرگودھا -