"صرف ایک بات پر معافی مانگی، باقی الزامات اپنی جگہ برقرار ، دعوے طے ہونے پر کیس ختم ہوا" ڈیلی میل کے صحافی ڈیوڈ روز کا مؤقف آگیا

"صرف ایک بات پر معافی مانگی، باقی الزامات اپنی جگہ برقرار ، دعوے طے ہونے پر ...

  

لندن (ڈیلی پاکستان آن لائن) شہباز شریف کے خلاف "ڈیلی میل" میں خبر دینے والے صحافی ڈیوڈ روز کا کہنا ہے کہ شہباز شریف پر لگائے گئے الزامات میں سے صرف ایک پر معافی مانگی گئی ہے، دعوے طے ہونے کی وجہ سے کیس ختم ہوا ہے تاہم باقی الزامات اب بھی اپنی جگہ پر موجود ہیں۔ 

ٹوئٹر پر جاری اپنے ایک بیان میں ڈیوڈ روز نے کہا ایسا لگتا ہے کہ پاکستانی میڈیا میں  شہباز شریف اور علی عمران کی جانب سے" ڈیلی میل" کے خلاف ہتک عزت کے مقدمات ختم ہونے  کے بارے میں کچھ ابہام ہے۔  ڈیلی میل کی طرف سے جاری کردہ معافی نامہ صرف ایک نکتے پر محیط ہے اور وہ یہ کہ  نیب نے مسٹر شریف پر ڈی ایف آئی ڈی کی امداد کی بڑی رقم چوری کرنے کا الزام اس وقت نہیں لگایا جب وہ پنجاب کے وزیر اعلیٰ تھے۔ ڈیوڈ روز کے مطابق  اخبار نے متعلقہ مضمون میں دیگر الزامات جیسا کہ منی لانڈرنگ  کے لیے معذرت نہیں کی ہے۔ 

شہباز شریف اور علی عمران نے ہماری طرف سے انگریزی قانون کے مطابق پیش کیے گئے ڈیفنس کا جواب پیش نہیں کیا ، اس لیے ہمارا ڈیفنس نہ صرف قائم ہے بلکہ عوامی سطح پر دستیاب بھی ہے۔

ڈیوڈ روز کے مطابق اخبار نے  شہباز شریف یا عمران  یوسف کو ہرجانے یا اخراجات کی ادائیگی نہیں کی ہے، اور  نہ ہی وہ جرمانہ معاف کیا ہے جو پچھلے مہینے دونوں کو جسٹس نکلن کی طرف سے  کیا گیا تھا۔  دونوں  نے اپنے دعوے طے کر لیے ہیں  اس لیے کیس ختم ہو گیا ہے۔ اخبار نے مضمون کو انٹرنیٹ سے ہٹا دیا ہے۔ میں ان کارروائیوں کے اختتام پر کوئی تبصرہ نہیں کروں گا۔

مزید :

اہم خبریں -بین الاقوامی -برطانیہ -