عامر لیاقت کی اچانک موت، شوبز شخصیات کا اظہارِ افسوس

عامر لیاقت کی اچانک موت، شوبز شخصیات کا اظہارِ افسوس
عامر لیاقت کی اچانک موت، شوبز شخصیات کا اظہارِ افسوس

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن) رکن قومی اسمبلی اور میزبان عامرلیاقت کی اچانک موت نے سب کو دہلا دیا ہے،جس پر مشہور شخصیات نے اظہار افسوس کیا اور انکی مغفرت کی دعا بھی کی۔

عامر لیاقت کی وفات پر پاکستانیوں کی جانب سے سوشل میڈیا پر اظہار افسوس کیا جا رہا ہے، شوبز سے تعلق رکھنے والی شخصیات نے بھی رکن قومی اسمبلی کے انتقال پر دلی تعزیت کی ۔ اداکارہ  صنم جنگ اور ماڈل شہزاد نور نے انسٹاگرام پر پوسٹوں میں عامر لیاقت کی مغفرت کی دعائیں کیں۔

   

اداکارہ ارمینا خان نے ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں لکھا کہ ”ہم ایسا منصوبہ بنا رہے ہیں جیسے ہم ہمیشہ زندہ رہنے والے ہیں لیکن اگلے لمحے کا پتہ نہیں ہوتا ,لیکن ہمیں نہیں معلوم کہ اگلے لمحے کیا ہونے والا ہے . زندگی ایک پل میں چھین لی جا سکتی ہے۔ چونکانے والی!"

شہزاد نور  نے بھی  اپنی انسٹاگرام سٹوری پر یہ خبر شیئر کی“۔

معروف اداکار اور میزبان دعا ملک نے بھی لیاقت کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے دل کو چھو لینے والا پیغام اور تصاویر کی ایک سیریز پوسٹ کی اور لکھا کہ ۔"میرے پیارے عامر بھائی، میری آنکھیں اور دل دونوں رو رہے ہیں، کوئی نہیں جانتا کہ آپ نے کتنے لوگوں کی مدد کی، وہ عامر بھائی جو آپ کے پوچھنے پر آئے، وہ عامر بھائی جو ضرورت کے وقت آپ کے ساتھ کھڑے رہے، وہ عامر بھائی جنہوں نے آپ کا ہاتھ تھام لیا۔ جب آپ درد میں تھے تو ہاتھ دو۔ خدا کے لیے، اپنی سماجی جنگیں بند کرو۔ سوشل میڈیا پر لوگوں کی موت کا مذاق اڑانا بند کرو۔ خدا کے لیے، محبت پھیلاؤ۔"

گلوکار یاسر جسوال نے بھی آنجہانی ٹیلی ویژن میزبان اشتہار کے لیے دعا کی اور ان کی موت کو ’افسوسناک موت‘ قرار دیا۔

       

مزید :

تفریح -