وہ غذائیں اور مشورے جو درمیانی عمر کے مردوں کو پھر سے جوان بنادیں، امریکی ڈاکٹر نے مسئلہ حل کردیا

وہ غذائیں اور مشورے جو درمیانی عمر کے مردوں کو پھر سے جوان بنادیں، امریکی ...
وہ غذائیں اور مشورے جو درمیانی عمر کے مردوں کو پھر سے جوان بنادیں، امریکی ڈاکٹر نے مسئلہ حل کردیا

  



بوسٹن (نیوز ڈیسک) وقت گزرنے کے ساتھ مردانہ جسم میں ٹیسٹاسٹیرون ہارمون کی کمی جسمانی صحت اور مردانہ طاقت میں کمی کا باعث بنتی ہے، لیکن اگریہ ہارمون قدرتی طور پر ہی جسم میں اچھی مقدار میں موجود رہے تو ادھیڑ عمر ہونے پر بھی مردنوجوانوں جیسی طاقت رکھتا ہے۔

امریکی ڈاکٹر کیرولین اپووین اپنی شاندار نئی کتاب The Age-Defying Diet میں بتاتی ہیں کہ عمر بڑھنے کے باوجود جوانی برقرار رکھنے کا راز کچھ مخصوص غذاؤں میں ہے جن کے استعمال سے بآسانی یہ کرشمہ کیا جاسکتا ہے۔ مردوں میں توند بڑھنا، نیند کے کے مسائل، تھکاوٹ اور مردانہ کمزوری جیسی تمام علامتیں بناتی ہیں کہ ان کے جسم میں ٹیسٹاسٹیرون ہارمون کا لیول کم ہورہا ہے۔

کمر کے گرد جمع ہونے والی چربی مردانہ ہارمون کو زنانہ ہارمون میں بدل دیتی ہے جس کا لازمی نتیجہ مردانہ کمزوری کی صورت میں نکلتا ہے۔ ان تمام مسائل سے اپنی جوانی کو محفوظ رکھنا چاہتے ہیں تو اس کیلئے حکیموں یا ڈاکٹروں کی نہیں بلکہ خوراک میں تبدیلی کی ضرورت ہے، اور اب آپ کو بتائے دیتے ہیں کہ ڈاکٹر کیرولین کے مطابق جوانی کی ضامن غذائیں یہ ہیں۔

* انڈے کی زردی

انڈے میں موجود کولیسٹرول ٹیسٹاسٹیرون ہارمون میں بدل جاتا ہے، لہٰذا مکمل انڈے کو اپنی خوراک کالازمی حصہ بنائیں، یہ بوڑھوں کو جوان کرنے کا آسان نسخہ ہے۔

* مکمل اناج:

کوشش کریں کہ ہر کھانے میں تقریباً 100 گرام مکمل اناج (مثلاً چاول یا گندم وغیرہ جس میں سے بھوسی علیحدہ نہ کی گئی ہو) استعمال کریں۔ یہ پراسٹیٹ کی صحت کا ضامن ہے اور مردانہ مسائل سے بچاتا ہے۔

* ٹماٹر:

اس میں پائی جانے والی لائیکوپین پراسٹیٹ کے کینسر سے بچاتی ہے۔ اس کی چٹنی کو زیتون کے تیل اور گندم کی روٹی کے ساتھ استعمال کریں تو یہ مردانہ صحت کے لئے بہترین ہے۔

* تربوز:

اس میں پوٹاشیم کی کثرت ہوتی ہے جو بلڈ پریشر کو کنٹرول رکھتی ہے، اور یاد رکھیں کے دوران خون کو بہترین حالت میں رکھنا مردانہ صحت کا بنیادی ترین عنصر ہے۔

* کھمبی:

پالک، مچھلی اور خصوصاً کھمبی کھائیں، ان میں زنک پایا جاتا ہے جو مردانہ صحت اور خصوصاً بڑھتی عمر کے ساتھ مردانہ طاقت کو برقرار رکھنے کے لئے ضروری ہے، ان غذاؤں سے زنک حاصل کریں اور کمزوری سے بچیں۔

مزید : تعلیم و صحت