ایئرفونز یا ہیڈ فونز کا استعمال کرنیوالے افراد کیلئے بری خبرآگئی 

ایئرفونز یا ہیڈ فونز کا استعمال کرنیوالے افراد کیلئے بری خبرآگئی 
ایئرفونز یا ہیڈ فونز کا استعمال کرنیوالے افراد کیلئے بری خبرآگئی 
سورس: Pxhere.com (creative commons license)

  

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) اگر آپ بھی ایئرفونز یا ہیڈ فونز بہت زیادہ استعمال کرتے ہیں تو آپ کے لیے بری خبر ہے، ماہرین نے اسے قوت سماعت متاثر ہونے کی ایک بڑی وجہ قرار دے دیا ہے۔

 ویب سائٹ ’پرو پاکستانی‘ کے مطابق ای ای نٹی سپیشلسٹ پروفیسر عاطف حفیظ صدیقی نے کہا ہے کہ اگرچہ آج بھی دنیا میں قوت سماعت متاثر ہونے کی سب سے بڑی وجہ شور کی آلودگی ہے جس کی وجہ سے دنیا میں ہر سال ساڑھے 4کروڑ لوگوں کی قوت سماعت متاثر ہوتی ہے تاہم اس کے ساتھ ساتھ موجودہ دور میں ایئرفونز اور ہیڈ فونز کااستعمال بھی اس کی ایک بڑی وجہ کے طور پر سامنے آیا ہے۔

پروفیسر عاطف حفیظ ’ورلڈ ہیئرنگ ڈے2022‘ کے موقع پر ڈو انٹرنیشنل میڈیکل کالج، اوجھا کیمپس میں ایک آگہی سیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ”ایئرفونز اور ہیڈفونز کی وجہ سے قوت سماعت کے متاثر ہونے کی شرح پاکستان سمیت تمام ترقی پذیر ممالک میں پریشان کن حد تک زیادہ ہے اور ہر عمر کے لوگ ان ڈیوائسز کی وجہ سے بہرے پن کا شکار ہو رہے ہیں۔ کورونا وائرس کی وباءکے سبب لوگ گھرسے کام کرنے پر مجبور ہوئے ہیں۔ اس کی وجہ سے بھی قوت سماعت کے متاثر ہونے کی شرح میں اضافہ ہوا ہے کیونکہ اس سے ہیڈفونز کا استعمال کئی گنا بڑ ھ گیا ہے۔ ایسے لوگوں کو چاہیے کہ وہ کام کرتے ہوئے ہر ایک گھنٹے بعد 10منٹ کا وقفہ کریں۔“

مزید :

سائنس اور ٹیکنالوجی -