کراچی میں حیدری مارکیٹ کے قریب فائرنگ، جامعہ بنوریہ کے ناظم اعلیٰ اور مفتی نعیم کے داماد مولانامسعود جاں بحق

کراچی میں حیدری مارکیٹ کے قریب فائرنگ، جامعہ بنوریہ کے ناظم اعلیٰ اور مفتی ...
کراچی میں حیدری مارکیٹ کے قریب فائرنگ، جامعہ بنوریہ کے ناظم اعلیٰ اور مفتی نعیم کے داماد مولانامسعود جاں بحق

  


کراچی (مانیٹرنگ ڈیسک) نارتھ ناظم آباد میں کار پر فائرنگ سے مفتی نعیم کے داماد اور جامعہ بنوریہ کے استاذ مولانامسعود جاں بحق ہوگئے ہیں ۔ پولیس کے مطابق حیدری مارکیٹ کے قریب کار پر فائرنگ سے ایک شخص جاں بحق ہوگیاجس کی شناخت مولانامسعود کے نام سے ہوئی ہے، وہ جامعہ بنوریہ کی طرف جارہے تھے ۔

 مولانامسعود جامعہ کراچی میں لیکچرار اور جامعہ بنوریہ شعبہ بنات کے ناظم اعلیٰ تھے اوروہ مفتی محمد نعیم کے داماد ہیں ۔ ابتدائی رپورٹ کے مطابق نامعلوم موٹرسائیکل سواروں نے اُن کی گاڑی پر فائرنگ کی جس کے نتیجے میں اُنہیں عباسی شہید ہسپتال منتقل کیاجارہاتھالیکن وہ جانبر نہ ہوسکے ، جائے فائرنگ سے 9گولیوں کے خول برآمد کرلیے گئے ہیں جبکہ مولانامسعود کے سینے میں چار گولیاں لگیں ۔

پولیس کے مطابق دوموٹرسائیکلوں پر سوار چار افراد آئے جن میں سے دوافراد نے فائرنگ کی اور موقع سے فرارہوگئے ۔

مولانامسعود کے ڈرائیور نے پولیس کو بتایاکہ موٹرسائیکل سواروں نے گاڑی کو رکوایا اور مولانامسعود کو نشانہ بنانے کے بعد دیکھتے ہی دیکھتے رفوچکرہوگئے۔

مفتی نعیم نے بتایاکہ واقعہ کے پیش آنے سے متعلق اُنہیں کچھ معلوم نہیں ، وہ ہسپتال پہنچ رہے ہیں ۔عینی شاہدین کے مطابق سیکیورٹی خدشات کے باوجود مولانامسعود کو کوئی سیکیورٹی نہیں دی گئی اور نہ ہی کوئی سیکیورٹی اہلکاراُن کے ساتھ موجود تھا۔

مولانامسعود کے جاں بحق ہونے کے بعد حالات کشیدہ ہوگئے ہیں اور جامعہ بنوریہ کے طلباءکی کثیر تعداد عباسی شہید ہسپتال پہنچ گئی ہے ۔

مزید : قومی