داعش نے یورپ کا نیا نقشہ جاری کر دیا ،مغرب میں تھر تھلی مچا دی

داعش نے یورپ کا نیا نقشہ جاری کر دیا ،مغرب میں تھر تھلی مچا دی
داعش نے یورپ کا نیا نقشہ جاری کر دیا ،مغرب میں تھر تھلی مچا دی

  

دمشق (مانیٹرنگ ڈیسک) شدت پسند تنظیم داعش کی طرف سے مشرق وسطیٰ کے وسیع علاقوں پر قبضے کا دعویٰ پہلے ہی حقیقت بن چکا ہے، جبکہ یہ افغانستان اور پاکستان کو اپنی سلطنت میں شامل کرنے کی دھمکیاں دے چکی ہے، اور اب ایک ایسا نقشہ سامنے آگیا ہے جس نے یورپ میں بھی دہشت کی لہر دوڑادی ہے۔

برطانوی اخبار ”دی مرر“ کے مطابق داعش نے ایک نیا نقشہ جاری کیا ہے جس کے مطابق 2020ءتک یہ تنظیم اپنی عالمی سلطنت قائم کرنے کا ارادہ رکھتی ہے اور اس مقصد کیلئے اگلے پانچ سال کے دوران مکمل مشرق وسطیٰ، شمالی افریقہ اور یورپ کے وسیع علاقوں پر قبضہ کیا جائے گا۔ یہ نقشہ بی بی سی کے رپورٹر اینڈریو ہاسکن کی نئی کتاب Empire of Fear میں بھی شامل ہے۔

اس نقشے کے مطابق مغرب میں سپین سے لے کر مشرق میں چین کی سرحد تک کا علاقہ داعش کی سلطنت میں شامل ہوگا۔ اس نقشے میں سپین، پرتگال اورفرانس کے علاقوں کو اندلس کا نام دیا گیا ہے۔ اس سے پہلے سامنے آنے والے داعش کے سات مرحلوں پر مبنی پروگرام میں امریکا کے ساتھ عالمی جنگ اور عرب حکمرانوں کے خلاف بغاوت کو ہوا دینے کے منصوبے بھی شامل ہیں۔

داعش کے دعوے اس لحاظ سے خصوصی طور پر تشویشناک ہیں کہ یہ تنظیم مشرق وسطیٰ کے بڑے حصے پر پہلے ہی قابض ہوچکی ہے اور شام اور عراق میں تیل کی دولت پر قبضے کے بعد اس کے پاس مالی طاقت بھی کمی نہیں، جبکہ اس کے پاس جدید ترین امریکی ہتھیاروں کی موجودگی کے انکشافات بھی سامنے آچکے ہیں۔

مزید :

بین الاقوامی -