سعودی ایئر لائن نے مسافروں کو خوشخبری سنادی، نئی سہولت متعارف

سعودی ایئر لائن نے مسافروں کو خوشخبری سنادی، نئی سہولت متعارف
سعودی ایئر لائن نے مسافروں کو خوشخبری سنادی، نئی سہولت متعارف

  

ریاض (ویب ڈیسک) سعودی عریبین ایئرلائنز (السعودیہ) نے اپنی پروازوں سے سفر کرنے والوں کے لیے نئی سہولت متعارف کرائی ہے، اس کی بدولت مسافروں کی سفری کارروائی تیزی سے نمٹائی جائے گی اور انتظار کے لمحے بہت محدود ہوجائیں گے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق السعودیہ نے نئی سروس کو (سفرا السعودیہ) کا نام دیا ہے۔ اس کا مقصد ائیرپورٹس پر خدمات کا معیار بلند کرنا اور سفر کرنے والوں کے ذہنوں میں آنے والے سوالات کے جوابات فراہم کرنا ہے۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق سفرا السعودیہ سروس کی بدولت السعودیہ کی پروازوں سے سفر کرنے والوں کو ایئرپورٹ آمد سے لے کر طیارے پر سوار ہونے تک تمام سوالات کے جوابات بروقت مہیا کیے جائیں گے اور سفری کارروائی تیزی سے نمٹائی جائے گی۔

خاص طور پر مصروف ترین اوقات میں انتظار کا دورانیہ گھٹا دیاجائے گا، السعودیہ نے اپنے بیان میں کہا کہ یہ سہولت داخلی اور بین الاقوامی تمام پروازوں پر مہیا ہوگی، اس کا دائرہ وی آئی پی مسافروں تک محدود نہیں ہوگا بلکہ کسی بھی کلاس سے سفر کرنے والوں کو یہ سہولت پیش کی جائے گی۔

ایئرپورٹ ہال میں داخل ہوتے ہی السعودیہ کا اہلکار مسافر کو خوش آمدید کہے گا۔ لیپ ٹاپ کی مدد سے سفری کارروائی مکمل کرائے گا۔ مسافر کے سوالات کے جواب دے گا اور ضروری رہنمائی بھی فراہم کرے گا۔

السعودیہ کے ڈائریکٹر سامی سندی نے بتایا کہ سہولت کی شروعات کنگ عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ جدہ اور کنگ خالد انٹرنیشنل ایئرپورٹ ریاض سے شروع کردی گئی ہے۔تمام ہوائی اڈوں پر یہ سہولت فراہم کی جائے گی۔ السعودیہ کی پروازوں سے سفر کا تجربہ یادگار بن جائے اور آئندہ بھی مسافر السعودیہ سے سفر کو ترجیح دیں گے۔

مزید :

عرب دنیا -