شہداء کیخلاف شرمناک مہم سے توشہ خانہ ، فارن فنڈنگ سے توجہ نہیں ہٹائی جا سکتی ، مریم اورنگزیب

شہداء کیخلاف شرمناک مہم سے توشہ خانہ ، فارن فنڈنگ سے توجہ نہیں ہٹائی جا سکتی ...
شہداء کیخلاف شرمناک مہم سے توشہ خانہ ، فارن فنڈنگ سے توجہ نہیں ہٹائی جا سکتی ، مریم اورنگزیب

  

اسلام آباد (ڈیلی پاکستان آن لائن)  وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا کہ شہداء کے خلاف شرمناک مہم چلانے سے توشہ خانہ کیس اور فارن فنڈنگ سے توجہ نہیں ہٹائی جا سکتی ، آج پی ٹی آئی کے سپورٹر بھی شرمندہ ہیں ۔ 

وفاقی دارالحکومت میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا کہ  عمران خان نے بے دردی سے ملک کو دونوں ہاتھوں سے لوٹا ، غیر ملکی امداد پی ٹی آئی کے اکاؤنٹس میں آتی رہی اور عمران خان پانچ سال جھوٹے حلف نامے جمع کراتے رہے جب عمران خان سے سوال کیاتا ہے تو وہ الزامات عائد کرنے لگ جاتے ہیں ۔

وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا  عمران خان نے ممنوعہ فنڈنگ لی مگر الیکشن کمیشن میں ظاہر نہیں کی ، عمران خان نے نوجوانوں سے روزگار چھینا ہے ، سانحہ لسبیلہ سے متعلق مہم صرف الیکشن کمیشن  کے فیصلے سے توجہ ہٹانے کیلئے ہے ، عمران خان نے  34 فارنرز سے ممنوعہ فنڈنگ لی اور فارن ایجنٹس نے سیاسی جماعت کا سہارا لیا ۔

مریم اورنگزیب نے مزید کہا کہ عمران خان نے اپنے چیف آف سٹاف کو ٹرانسپکرٹ دیا ، گزشتہ روز  عمران خان وضاحت دیتے ہوئے خود کو نواز شریف سے ملا رہے تھے ، عمران خان نے صدر ، سپیکر ، ڈپٹی سپیکر قومی اسمبلی سے آئین شکنی کرائی جبکہ نواز شریف  نے ملک میں پارلیمان کی طاقت کو مزید مضبوط کیا۔

مزید :

اہم خبریں -قومی -