چوہدری سرور کے بیٹے کو برطانوی سیاست میں اہم عہدہ مل گیا

چوہدری سرور کے بیٹے کو برطانوی سیاست میں اہم عہدہ مل گیا
چوہدری سرور کے بیٹے کو برطانوی سیاست میں اہم عہدہ مل گیا
سورس: X/@AnasSarwar

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

لندن (ویب ڈیسک) پاکستانی سیاستدان اور سابق گورنر پنجاب چوہدری سرور کے بیٹے انس سرور کو برطانوی سیاست میں اہم عہدہ مل گیا۔

نجی ٹی وی آج نیوز کے مطابق انس سرور ایک سکاٹش سیاست دان ہیں۔ جو 2021 سے سکاٹش لیبر پارٹی کی قیادت کر رہے ہیں۔ وہ 2016 سے گلاسگو خطے کے لئے سکاٹش پارلیمنٹ (ایم ایس پی) کے رکن ہیں۔

چوہدری سرور کے صاحبزادے کو یہ اعزاز بھی حاصل رہا کہ وہ 2010 سے 2015 تک گلاسگو سینٹرل کے لئے رکن پارلیمنٹ (ایم پی) رہے ہیں۔گلاسگو میں پاکستانی مسلمان والدین کے ہاں پیدا ہونے والے انس سرور نے نجی طور پر آزاد ہچیسنز گرامر سکول سے تعلیم حاصل کی اور گلاسگو یونیورسٹی میں جنرل ڈینٹسٹری کی تعلیم حاصل کی۔

انہوں نے 2010 کے عام انتخابات میں گلاسگو سینٹرل سے رکن پارلیمنٹ منتخب ہونے تک پیسلے میں ڈینٹسٹ کے طور پر کام کیا جب وہ اپنے ریٹائر ہونے والے والد محمد سرور کے جانشین بنے۔ہاؤس آف کامنز میں اپنی مدت کے دوران انھوں نے 2011 سے 2014 تک سکاٹش لیبر پارٹی کے ڈپٹی لیڈر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

انس سرور 2015 کے عام انتخابات میں سکاٹش نیشنل پارٹی (ایس این پی) سے اپنی نشست ہار گئے تھے لیکن ویسٹ منسٹر کا عہدہ چھوڑنے کے بعد وہ گلاسگو علاقائی فہرست پر 2016 کے سکاٹش پارلیمنٹ کے انتخابات میں منتخب ہوئے۔رچرڈ لیونارڈ کے ہاتھوں 2017 کے سکاٹش لیبر لیڈر شپ کے انتخابات میں شکست کھانے کے بعد وہ 2021 کے قائدانہ انتخابات میں سکاٹش لیبر پارٹی کے قائد منتخب ہوئے۔انس سرور کو یہ اعزاز بھی حاصل ہے کہ انھوں نے 2021 کے سکاٹش پارلیمنٹ کے انتخابات میں سکاٹش لیبر کی قیادت کی ، جس میں سکاٹش لیبر پچھلے انتخابات کے مقابلے میں حزب اختلاف میں رہی۔

واضح رہے کہ انس سرور کے والد چوہدری سرور جو آج کل پاکستانی سیاست میں فعال کردار ادا کررہے ہیں ماضی میں برطانوی سیاست میں بھی کردار ادا کرچکے ہیں۔چوہدری محمد سرور نے 2013 سے 2015 اور 2018 سے 2022 تک پنجاب کے 31 ویں اور 33 ویں گورنر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

اپنے پہلے دور میں ، انہوں نے پاکستان مسلم لیگ (ن) کی نمائندگی کی۔ اپنی دوسری مدت میں انہوں نے پاکستان تحریک انصاف کی نمائندگی کی۔ وہ مارچ 2018 سے ستمبر 2018 تک سینیٹ آف پاکستان کے رکن رہے۔ 1997ء سے 2010ء تک سرور برطانیہ میں پارلیمنٹ کے رکن تھے اور گلاسگو، سکاٹ لینڈ میں ایک حلقے کی نمائندگی کرتے تھے۔

مزید :

برطانیہ -